Matrostøj
Fra : please-answer-here

Dato : 07-07-08 07:57

Hvor finder man matrostøj / sømandstøj i drengeudgave ca 1½ år. Alternativt
mønstre til hjemmeproduktion?

/morfar

Fra : Dido

Dato : 07-07-08 18:17

Vi har været heldige at finde noget i H&M - men det er 1 års tid siden.
Ellers har jeg set et par hjemmesider (husker bare ikke lige hvor) -
prøv at google.

/Dorthe

Fra : Per Vadmand

Dato : 07-07-08 19:24

Dido wrote:
> Vi har været heldige at finde noget i H&M - men det er 1 års tid
> siden. Ellers har jeg set et par hjemmesider (husker bare ikke lige
> hvor) - prøv at google.

Da sådan noget tøj ligesom fx børnesmokinger typisk er temmelig dyrt og
samtidig kun skal/kan bruges nogle få gange, er det nok smartere at leje
eller låne. Jeg ved, der findes nogle byttecentraler med børnetøj. Er der
mon nogle her i gruppen, der har nogle adresser?

Per v
--
Der findes ikke neutral klædedragt.

Fra : H@nsen