Medal of Honor
Fra : ib

Dato : 02-07-08 22:37

hey

Hvor mange Medal of Honor spil findes der

tommy

Fra : Mr.Larsen

Dato : 02-07-08 22:59

ib forklarede:
> hey
>
> Hvor mange Medal of Honor spil findes der

Det burde stå her.
http://en.wikipedia.org/wiki/Medal_of_Honor_series

IMHO så er de _FEDE_ alle sammen

Fra : Per Nielsen

Dato : 03-07-08 13:23

Mr.Larsen wrote:
> Det burde stå her.
> http://en.wikipedia.org/wiki/Medal_of_Honor_series
>
> IMHO så er de _FEDE_ alle sammen

Ja, som single player. MOHAA har jeg spillet utroligt mange timer online.
Det var bare så fedt, for styringen var genial dengang Og er det faktisk
stadig, hvor jeg kun synes jeg opnår den samme feeling med Call of Duty
serien. De efterfølgende Medal of Honor titler synes jeg det gik ned af
bakke med. Pacific Assault og Airborne har jeg slet ikke prøvet online.

MOHAA kan jeg stadig finde på at spille online, men der er alt for mange der
snyder efterhånden. Call of Duty 4 (samt 2'eren) er kongen når det gælder
online-fps

Fra : Mr.Larsen

Dato : 03-07-08 20:45

Per Nielsen har bragt dette til os:

> [...]
> serien. De efterfølgende Medal of Honor titler synes jeg det gik ned af bakke
> med. Pacific Assault og Airborne har jeg slet ikke prøvet online.

COD og BiA er også nogle fede serier, og jo jeg har også stadig MOHAA
installeret og tæsker stadig løs på den.

> MOHAA kan jeg stadig finde på at spille online, men der er alt for mange der
> snyder efterhånden. Call of Duty 4 (samt 2'eren) er kongen når det gælder
> online-fps

Snyd er desværre en forholdvis stor del af onlinespillenes største
problemer, jeg fatter ikke hvad de får ud af det, andet end at genere.

Fra : Per Nielsen

Dato : 03-07-08 21:05

Mr.Larsen wrote:
> Snyd er desværre en forholdvis stor del af onlinespillenes største
> problemer, jeg fatter ikke hvad de får ud af det, andet end at genere.

Jeg tror desværre at der er for mange der selv hopper med på cheat-vognen,
når de opdager at der er andre snyder. Og det gør jo kun problemet værre.
Hvis jeg bliver ret overbevist om at nogle cheater på en server logger jeg
af med det samme og hopper på en anden server. Fortsætter "doping"-problemet
på for mange servere slukker jeg bare for skidtet og laver noget andet. Det
minder lidt om Tour de France, hvor det efterhånden mest gælder om hvem der
har den bedste medicinmand...Jeg er dødtræt af det, og det interesserer mig
ikke en dyt længere.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 03-07-08 22:03

Per Nielsen har bragt dette til verden:

> Jeg tror desværre at der er for mange der selv hopper med på cheat-vognen,
> når de opdager at der er andre snyder.

Heldigvis blive nogle af de værste bustet, men langt fra alle,
desværre.

> Og det gør jo kun problemet værre.

Enig

> [...]
> med det samme og hopper på en anden server. Fortsætter "doping"-problemet på
> for mange servere slukker jeg bare for skidtet og laver noget andet.

Ligeså gør jeg.

> Det minder lidt om Tour de France, hvor det efterhånden mest gælder
> om hvem der har den bedste medicinmand...Jeg er dødtræt af det,
> og det interesserer mig ikke en dyt længere.

Du har helt ret.

Fra : Hagar

Dato : 04-07-08 05:57

> [...]
> mest gælder om hvem der har den bedste medicinmand...Jeg er dødtræt af
> det, og det interesserer mig ikke en dyt længere.

Hvis du vil spille COD4 på en server hvor der med garanti ikke bliver snydt
af dem der har serveren, og hvis nogen bliver opdaget i at snyde bliver
kicket med det samme, så gå på vores server om torsdagen, der træner vi og
alle er velkomne der. Serveren er dog nede i øjeblikket, og ham der styrer
den er på ferie i Thailand, øv.
Find ud af mere på www.sergeant.dk

Hagar

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-07-08 07:53

Hagar wrote:
> [...]
> torsdagen, der træner vi og alle er velkomne der. Serveren er dog
> nede i øjeblikket, og ham der styrer den er på ferie i Thailand, øv.

Tak, Hagar

Fra : Hagar

Dato : 04-07-08 19:17

> [...]
> træner vi og alle er velkomne der. Serveren er dog nede i øjeblikket, og
> ham der styrer den er på ferie i Thailand, øv.

Så er serveren oppe at køre. Det er en god server-mester vi har, han fiksede
lige problemet nede fra Thailand
Der er ikke så mange der inde lige nu, det er nok for varmt
Vi er nogle stykker der plejer at kigge ind om aftnerne, så kom bare forbi,
så kan vi få nogle timer slået ihjel.

Hagar

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-07-08 23:29

Hagar wrote:
> [...]
> Vi er nogle stykker der plejer at kigge ind om aftnerne, så kom bare
> forbi, så kan vi få nogle timer slået ihjel.

Jeg har været ovre hos nogle venner hele aftenen, men jeg kigger nok forbi
en anden dag :)