Fifa 2008
Fra : Kim2000

Dato : 22-06-08 16:42

Da EM startede købte jeg Fifa 08, men efter nu 2 ugers kamp med spillet er
det så som så. Er jeg den eneste, der føler at fodboldspil i dag er blevet
komplet sindssyge svære. Vælger man den letteste er det bare svært, specielt
at ramme målet og da modstanderen aldrig skyder på mål, så ender det efter
en uges tid med at man kan vinde hver gang. Desværre er level "lidt sværere"
ensbetydende med nederlag, nederlag og endnu flere nederlag, selv når man
vælger MAN UTD mod "Brønshøj", så er det fortsat tæsk.

Og så er kommentatorene da godt nok et kapitel for sig selv "Vi kan
forvente at se MAN UTD vinde denne kamp uden problemer", tja, tænker man ved
sig selv, nu har vi tabt de første 12 kampe, så ligefrem favorit.....

Fifa 2000 var dælme mere til at snakke med. Styringen på den nye udgave er
bare træls, man skal jo nærmest spille i månedsvis for at blive god til det.

mvh
Kim

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 22-06-08 16:58

"Kim2000" skrev

> Fifa 2000 var dælme mere til at snakke med. Styringen på den nye udgave er
> bare træls, man skal jo nærmest spille i månedsvis for at blive god til
> det.

Så rolig nu, på det seneste har folk klaget at spillene er for nemme/hurtige
at gennemføre
Lige så snart der er lidt modstand så er der også brok :)

- Peter

Fra : John Lund

Dato : 22-06-08 19:11

Jeg har ikke prøvet 2008, men 2007 er for nem efter min smag.

Selvom jeg vælger Vejle som er det svageste hold i den danske liga og vælger
sværeste sværhedsgrad er det ingen problem at slå de andre hold i ligaen.
Det syntes jeg gør at spillet bliver kedeligt for hurtigt.

Sådan syntes jeg også det har været med de tidligere versioner. Der skal
ikke trænes længe inden man kan vinde enhver kamp.

Mvh

John

Fra : Kim2000

Dato : 22-06-08 22:13

"John Lund" <jol(haderspam)@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Sådan syntes jeg også det har været med de tidligere versioner. Der skal
> ikke trænes længe inden man kan vinde enhver kamp.

2006 udgaven har jeg også, og fandt den også komplet vanvittig i sværhed,
grunden til jeg så købte 2008 udgaven var at jeg læste den var sindssyg nem
(GameReactor), beklageligvis så spiller anmeldere for meget eller også
spiller jeg for lidt. Specielt er det nok fordi jeg synes der er et
gigantisk spring mellem sværhedsgraderne.

Forresten er jeg en af dem, der også sidder og slås som en gal på level easy
i Doom III. Jeg har aldrig helt fattet disse anmeldere: "Det tager max 10
timer at gennemføre spillet" skriver de, efter 10 timer kommer jeg så til
level 3 ud af de 48

Man må tage hensyn til os gamle på 35 med reaktionsevner som en på 135

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-06-08 10:02

"Kim2000" skrev

> Forresten er jeg en af dem, der også sidder og slås som en gal på level
> easy i Doom III.

Hehe tænk på al den "underholdning" du får for pengene :)

> Man må tage hensyn til os gamle på 35 med reaktionsevner som en på 135
Jeg kender et par stykker på den anden side af 70 der spiller TF2
De overlever på erfaring versus de "unges" hurtigere reaktion

Peter

Fra : Lars Jensen

Dato : 23-06-08 10:36

Kim2000 skrev:
> [...]
> gigantisk spring mellem sværhedsgraderne.

> Man må tage hensyn til os gamle på 35 med reaktionsevner som en på 135

35... pft... ;)

Jeg er enig i, at for os der måske ikke spiller Fifa til dagligt, så er
indlæringskurven på f.eks. 2008 stejl - i hvert tilfælde for mit
vedkommende, men efterhånden finder man nogle små tricks, og man forstår
systemerne bedre...

Men lad være med at gå online, hvis du får klø af AI'en på mellem niveau
- du får MEGA LAMMER TÆV online, been there, done that - og man har lyst
til at smide skive, med cover og vejledninger, ad helvede til :)

Lars B