SIMS 2 - flytte familier til ny computer ?
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 19-06-08 10:08

Hej guruer,

Jeg skal have installeret en ny PC til ungerne, og de er helt vilde med at
spille SIMS 2 - de har grundpakken og diverse udvidelsespakker.
Er det muligt at kopiere deres brugerdata ud og over på en ny installation
? - og hvis ja, hvilke mapper og filer er det jeg skal have fat i ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ole R

Dato : 19-06-08 10:48

Den Thu, 19 Jun 2008 11:08:07 +0200 skrev Andreas M. Hansen:

> [...]
> det muligt at kopiere deres brugerdata ud og over på en ny installation
> ? - og hvis ja, hvilke mapper og filer er det jeg skal have fat i ?

gå ind i dokumenter, mener jeg det er, og så finder du de datafiler, der
er gemt der, kopierer dem over på den nye maskine efter du har
installeret det, så burde den være der

/Ole

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 19-06-08 11:37

> gå ind i dokumenter, mener jeg det er, og så finder du de datafiler, der
> er gemt der, kopierer dem over på den nye maskine efter du har
> installeret det, så burde den være der

Hej Ole,

Ja der lå en række mapper indeholdende 1.2 Gb data - så dem har jeg straks
gaflet over på mit USB drive
- mange tak for hjælpen!

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ole R

Dato : 19-06-08 20:25

Den Thu, 19 Jun 2008 12:36:46 +0200 skrev Andreas M. Hansen:

> Hej Ole,
>
> Ja der lå en række mapper indeholdende 1.2 Gb data - så dem har jeg
> [...]

Jepper, det er den.... Det burde gi' ro i familien

/Ole