Mens vi venter
Fra : Martin

Dato : 17-06-08 23:09

Så kom Spore Creature Creator endelig...
og skuffet... OVERHOVEDET ikke... eller jo, det eneste jeg egentlig er
skuffet over er at man kun kan smide et hvis antal dimser på sit
creature, før det bliver for komplekst, så lad vær med at smide 20 par
øjne og alt muligt på :)

og utroligt med så mange muligheder der er... selv i den gratis version
af SCC (ca. 25% af de forskellige dele er taget med i denne)

Det skal bare prøves, og især i "Prøv en tur" er der rigtig mange
tidspunkter hvor man kan få sig et godt grin - prøv fx. "Bange" utrolig
kær :)

Hvad SCC er... Tjaaa forstil dig The Sims hvor du skal lave en person,
dog her bare med monstre, hvor du kan tilpasse helt ned til hvor mange
ribben der skal være på monstret...

Dog kræver det en hel del ram, da det hele bliver renderet real-time

Den fulde version koster 4.99$ og kan blive refunderet hvis man
bestiller Spore spillet via EA

http://eu.spore.com/getspore/

PS
Så fik jeg en sort skærm da jeg startede Spore første gang, men lukkede
så bare ned med joblisten, og prøvede igen, og der virkede det fint...

Fra : Hagar

Dato : 18-06-08 05:44

"Martin" <martin@aarhof.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Så fik jeg en sort skærm da jeg startede Spore første gang, men lukkede så
> bare ned med joblisten, og prøvede igen, og der virkede det fint...

Jamen, jeg venter spændt på at mit dumper ind ad brevsprækken, det er købt
for længst

Hagar

Fra : Martin

Dato : 18-06-08 17:10

Hagar wrote:
> Jamen, jeg venter spændt på at mit dumper ind ad brevsprækken, det er købt
> for længst

Det kommer til September :)

Fra : Hagar

Dato : 19-06-08 05:42

> Det kommer til September :)

...... og jeg glæder mig stort

Hagar

Fra : Silver

Dato : 21-06-08 18:31

> Det skal bare prøves, og især i "Prøv en tur" er der rigtig mange
> tidspunkter hvor man kan få sig et godt grin - prøv fx. "Bange" utrolig
> kær :)

Åh gud....jeg har stadig tårer i øjnene og er på vej ind for at købe hele
versionen, bliver simpelthen nød til at kunne bruge alt :D, for helvede det
er skægt når man får lavet lort i det og dyret ikke kan gå ordentligt :D
:D....

Det bliver årets spil og håber VIRKELIG at der vil blive solgt rigtig mange
så vi rigtig kan have et kæmpeunivers hvor vi kan kæmpe og udforske i :D....

Mvh
Silver.

Fra : Ole

Dato : 22-06-08 15:38

Martin wrote:
> [...]
> Så fik jeg en sort skærm da jeg startede Spore første gang, men lukkede
> så bare ned med joblisten, og prøvede igen, og der virkede det fint...

Sødt.. Hvis det ikke var for EA's sædvanelige problemer.

Jeg kan kun "spille" hvis jeg afinstallere EA DL manager

SÅ nu har jeg problemer med BF2 , BF2142 osv..

¤&%¤/%¤/&¤&%¤ og sgu'

Ole Mogensen
--
http://www.politicallyincorrect.me.uk/

Fra : Hagar

Dato : 22-06-08 16:47

> [...]
> Så fik jeg en sort skærm da jeg startede Spore første gang, men lukkede så
> bare ned med joblisten, og prøvede igen, og der virkede det fint...

Jeg har ikke turdet at hente demoen, men nu er det sket, og for pokker da,
nu glæder jeg mig endnu mere til det komplette spil. Nøj hvor jeg skal lave
møgdyr

Hagar