Forbrugeroplysning
Fra : Ukendt

Dato : 07-07-08 02:52

Kys fremkalder produktion af seratonin, som
er det aktive stof i lykkepiller. Rigtig mange kys
forlænger livet med i gennemsnit 5 år.
(Kilde: tysk TV).

Hej -- Ib

Fra : Bae3*3

Dato : 07-07-08 15:45

"Ib Baagøe" <ib-baagoeSNABELprivat.dk> skrev i meddelelsen
> Kys fremkalder produktion af seratonin, som
> er det aktive stof i lykkepiller. Rigtig mange kys
> forlænger livet med i gennemsnit 5 år.
> (Kilde: tysk TV).
>
> Hej -- Ib

jovist - men hvis man skal bruge fem år af sit liv på at snave,
går det jo lige op og så er der intet vundet ved det

Fra : klumpf

Dato : 11-07-08 20:15

Ib Baagøe skrev:
> Kys fremkalder produktion af seratonin, som
> er det aktive stof i lykkepiller. Rigtig mange kys
> forlænger livet med i gennemsnit 5 år.
> (Kilde: tysk TV).
>
> Hej -- Ib

Så kom lige og kys mig! Men altså, vent lidt! hvor skal man kysses?

Fra : Bae3*3

Dato : 12-07-08 10:54

"klumpf" <pø@ls.ee> skrev i meddelelsen

> Så kom lige og kys mig! Men altså, vent lidt! hvor skal man
> kysses?

nogen ka godt li at bli kysset i røven......