Over hele nettet?
Fra : Goy

Dato : 19-06-08 18:33

Fra : Ben 9

Dato : 19-06-08 18:53

"Goy" <denne_mail_virker_ikke@coldmail.com> skrev i meddelelsen
> Hvor kan man se den video?
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1022725.ece

Tag du nu bare en spiller til noget af snavs du i forvejen har på
din PC

Fra : Goy

Dato : 20-06-08 18:36

> Tag du nu bare en spiller til noget af snavs du i forvejen har på din PC
Jamen jeg trænger til noget nyt snavs! ;-]

Men helt ærligt: Er det ikke utroligt, at en pige på 16 år lader en mand på
40 filme mens de har samleje?
Det er jo at lægge hendes liv fuldstændig i hans hænder!
Og bagefter når hun begynder at trække sig ud! Manner!

Egentlig underligt at han bare lagde det hele på nettet. Hvorfor truede han
hende ikke med det i stedet for?
"Bliv sammen med mig, eller alle vores samlejer ryger på nettet!"

Nå ja...

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-06-08 18:39

Goy formulerede spørgsmålet:
> Jamen jeg trænger til noget nyt snavs! ;-]

Du er sgu skruet skævt sammen.

Fra : Goy

Dato : 20-06-08 19:58

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Goy formulerede spørgsmålet:
>
> Du er sgu skruet skævt sammen.

Ja, det er godt med dig!

Sjovt den her er/var på ekstrabladets "mest læste" ikk?
Mon ikke de fleste sad og savlede over tanken om et link til den film?

Det er så typisk dansk - nej menneskeligt, faktisk - ligesom da WTC blev
bombet i 2001.
Det var meningen at alle skulle synes det var en forfærdelig handling -
hvilket det også var.
Men klippet hvor to maskiner stryger lige ind i bygningerne blev vist igen
og igen og igen og igen!!

Hvorfor? Fordi vi ikke kunne holde ud at se på det?
Næææh, det tror jeg egentlig ikke!

Officielt skal vi endelig synes noget uacceptabelt!
I virkeligheden ønsker vi at svælge i det. Og vi kan hente al lortet fra
webben: Skandalerne, seksuelle perversiteter, katastroferne og så videre!
Mens vi præker til vores kolleger og venner om hvor forfærdeligt det er. Og
hvor afskyeligt!
Men ses, det bliver det sgu!

Nå, men jeg vil være ærlig her: Jeg synes det ville være dejligt at se en
optagelse af en pige, som ligger og vrider sig under den seksuelle akt, hvor
en mand giver hende kæppen! Og hun aner ikke at hun skal offentliggøres!

Så jeg vil gerne se den film.

Og lad os bare indrømme det: Det vil I også.
Det er ikke så slemt. I skal bare sige, at det var noget frygteligt noget.
Bagefter!

Fra : Mr.Larsen

Dato : 20-06-08 20:15

Goy forklarede den 20-06-2008:
> [...]
>
> Sjovt den her er/var på ekstrabladets "mest læste" ikk?
> Mon ikke de fleste sad og savlede over tanken om et link til den film?
---klip

Med din måde at skrive på er jeg faktisk slet ikke i tvivl, du er en af
dem der også synes at de der udnytter børn er nogle helte.

Du er en sølle skabning.

Fra : Goy

Dato : 20-06-08 20:38

> ---klip
>
> Med din måde at skrive på er jeg faktisk slet ikke i tvivl, du er en af
> dem der også synes at de der udnytter børn er nogle helte.
>
> Du er en sølle skabning.

Hold da op hvor er det nemt at starte et skænderi på nettet!

Nå, men jeg synes ikke at "de der udnytter børn" er nogle helte. Folk der
mener sex med børn er OK burde tvinges til...
....At lære noget om tingene! (Ja, jeg ved godt I synes de skal have skåret
tissemænnerne af med en rusten kniv og alt det der)
Men jeg foretrækker at holde begge ben på jorden!

Men pigen her var 16 år. Lavalderen er 15.

Personligt synes jeg at lavalderen bør være 20.
Men prøv at spørge hende på 16 om hun selv synes hun ikke har styr på det,
og loven skal diktere hvornår hun er gammel nok.

Færdig med det.

Det her er en sex-gruppe. Vi skal snakke/spørge om sex!
Så her er spørgsmålet igen: Har nogen et link til den film?

Moralske opstød kan lægges i dk.snak.mudderkastning

Fra : Ben 9

Dato : 20-06-08 20:52

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Med din måde at skrive på er jeg faktisk slet ikke i tvivl, du
> er en af dem der også synes at de der udnytter børn er nogle

prøv at læse hans indlæg en gang til - det er nu ikke dumt det
han sir og hvis du syns han rammer dig, ka du da godt kalde ham
for pædofil så fokus forsvinder fra dig.....

Fra : Mr.Larsen

Dato : 21-06-08 06:30

Ben 9 udtrykte præcist:

> prøv at læse hans indlæg en gang til - det er nu ikke dumt det han sir

Du mener der er noget klogt i at ville se en film der er lavet for at
ydmyge en ung pige, så er du jo ikke et hak bedre end fjolset der søger
filmen.

> og
> hvis du syns han rammer dig, ka du da godt kalde ham for pædofil så fokus
> forsvinder fra dig.....

Det har intet med det at gøre, hvis man leder efter en film der er
lavet for at ydmyge, så er man ikke rask, du mener måske også den video
der engang var ude, med nogle der mishandlede en evnesvag pige med
grene og brændende cigaretter var et must?

Se dog de film der er produceret lovligt, det andet er sgu for lavt.

Fra : Ben 9

Dato : 21-06-08 10:36

> Ben 9 udtrykte præcist:

> Du mener der er noget klogt i at ville se en film der er lavet
> for at ydmyge en ung pige

det er ikke det han sir - han sir en masse om hykleri og
dobbeltmoral

> [...]
> også den video der engang var ude, med nogle der mishandlede en
> evnesvag pige med grene og brændende cigaretter var et must?

HALLO - hvad faen bilder du dig ind at sige "også" - har jeg
udtalt mig om det der kommer før "også" - en almindelig men
uopdragen og beskidt måde at bruge sproget til manipulation du
der bruger.

Jeg har ikke udtalt mig om hvad jeg mener om filmen jeg har
oprindeligt sagt til gov at han sku ta en spiller til noget andet
snavs end lige den film. jeg har aldrig accepteret at en båtnakke
og en dum teeny boller offentligt. det rager mig dybest set en
meter og heller ikke været interesseret i filmen.

Jeg taler - eller nærmere giver gov ret i hans tale - om hykleri
og dobbeltmoral

> Se dog de film der er produceret lovligt, det andet er sgu for
> lavt.

tjae - måske - måske ikke

- tråden handlede om at se en film med en tumpet teenager og det
kan man mene om hvad man vil, men hvis man mener noget om noget
er der lissom mere forslaw i det hvis man kan feje for egen dør
først, og deeeeeet er da vist ikke lige det usenet bærer
allermest præg af... bobbob

Fra : Mr.Larsen

Dato : 21-06-08 14:57

Ben 9 forklarede den 21-06-2008:

> - tråden handlede om at se en film med en tumpet teenager---klip

Med den linie bekræfter du blot det jeg har skrevet.

Hvor lavt kan du synke.

Fra : Bae3*3

Dato : 21-06-08 15:17

> Ben 9 forklarede den 21-06-2008:

> Med den linie bekræfter du blot det jeg har skrevet.
>
> Hvor lavt kan du synke.

glem det - troll

eller - kender du den om de der personer der altid galer op om
noget andre gør forkert og det så egentligt er en ubevidst
psykisk mekanisme der har til formål at få omgivelserne til at
fjerne fokus fra en selv........

- det var ikke mig, det var de andre

gov og ben 9 er til børn men ikke mig....

du er da vist en rigtig onkel mr larsen føjda

Fra : Mr.Larsen

Dato : 21-06-08 15:20

Bae3*3 skrev den 21-06-2008:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> glem det - troll

Hellere troll end pervers på en syg måde.

Fra : vvv

Dato : 20-06-08 21:14

"Goy" <denne_mail_virker_ikke@coldmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Og lad os bare indrømme det: Det vil I også.
> Det er ikke så slemt. I skal bare sige, at det var noget frygteligt noget.

Det var dog et meget præcist billede du der fik tegnet af hykleriet og
moraliseringen vi lider under.. 10-4

vv

Fra : Ben 9

Dato : 20-06-08 23:55

"vvv" <?@?> skrev i meddelelsen

> [...]
> meddelelse

> Det var dog et meget præcist billede du der fik tegnet af
> hykleriet og moraliseringen vi lider under.. 10-4

som sagt er jeg enig - fin måde at si det på

(og så i en gruppe der er styret af krybdyrhjernen - chludder
hjerne_r_...... som jeg så ofte sir - det er hormonerne der
styrer verden!)

Fra : Ben 9

Dato : 20-06-08 20:51

> [...]
>
> Så jeg vil gerne se den film.
>
> Og lad os bare indrømme det: Det vil I også.
> Det er ikke så slemt. I skal bare sige, at det var noget

hehe - point taken

Fra : Ben 9

Dato : 20-06-08 20:50

"Mr.Larsen" <mrlarsen @post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> Goy formulerede spørgsmålet:
>
> Du er sgu skruet skævt sammen.

eller under den seksuelle lavalder

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 11-07-08 18:51

On Fri, 20 Jun 2008 19:38:31 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen
@post.cybercity.dk> wrote:

>Du er sgu skruet skævt sammen.

du skal ikke finde dig i noget

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Bae3*3

Dato : 12-07-08 10:53

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> du skal ikke finde dig i noget

er der reklamationsret

Fra : Ben 9

Dato : 20-06-08 20:49

"Goy" <denne_mail_virker_ikke@coldmail.com> skrev

> Og bagefter når hun begynder at trække sig ud!

Que??!! Det er vel ham der trækker sig ud

i øvrigt må det være nogen der er under særforsorgen

- hun fordi hun ligger i med en mand der kan finde på den slags
og

- han fordi han kan finde på den slags