Pony har stået stille mens Pædagogerne str~
Fra : Linett Stampe Mikkel~

Dato : 20-06-08 12:13

Hej...

Jeg rider i en fritidsklub, hvor ponyerne har stået stille mens der har
været strejke (ca. en måned), hvor længe skal der sådan ca. gå inden man kan
begynde at galopere på dem. De var ude i går, hvor vi skridtede i ca. 5
kvarter og travede i ca. 10 min. så ville vide gerne vide hvor længe der ca.
skal gå da en veninde gerne vil se mig galopere.

Det skal også lige siges at ponyerne ikke kommer ud igen før mandag, da
klubben er lukket i dag..

Linett..

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 20-06-08 13:08

Linett Stampe Mikkelsen wrote:
> Hej...
>
> Jeg rider i en fritidsklub, hvor ponyerne har stået stille mens der har
> været strejke (ca. en måned), hvor længe skal der sådan ca. gå inden man

har de stået inde, eller er de kommet ud på fold?

> kan begynde at galopere på dem. De var ude i går, hvor vi skridtede i
> ca. 5 kvarter og travede i ca. 10 min. så ville vide gerne vide hvor
> længe der ca. skal gå da en veninde gerne vil se mig galopere.

Så længe i ikke overdriver det, så mener jeg udemærket godt
at de kan holde til det. De står jo for det meste op, så
muskulaturen burde være intakt. Det er noget andet når man
ligger ned i længere tid.

JonB

Fra : Linett Stampe Mikkel~

Dato : 20-06-08 15:08

"Jon Bendtsen" <noone@example.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> at de kan holde til det. De står jo for det meste op, så
> muskulaturen burde være intakt. Det er noget andet når man

Hej Jon..

Mange tak for dit svar..

Spekulerede kun på det, da min veninde meget gerne vil se det..
Så håber virkelig vi snart får lov til galopere..

Linett