Har brug for hjælp.. "Køb af underlag"
Fra : Linett Stampe Mikkel~

Dato : 19-06-08 11:48

Hej..

Jeg står for at vil købe et underlag hos firmaet Hööks..

Ved deres underlag står der "Pony, Full" Men den hest der skal have det er
en cob.

Hvad gør man?? køber man en full eller skal man finde noget andet??

Linett

Fra : Kim

Dato : 19-06-08 14:39

"Linett Stampe Mikkelsen" <Lini@Linett.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> en cob.
>
> Hvad gør man?? køber man en full eller skal man finde noget andet??

Hvor stor en sadel skal er ligge ovenpå ?
Hvis det er en 16-17", kan du roligt ta' en str. full.

Mvh, Kim

Fra : Kim

Dato : 19-06-08 14:40

"Kim" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i meddelelsen
> "Linett Stampe Mikkelsen" <Lini@Linett.dk> skrev i meddelelsen
>>
> Hvor stor en sadel skal er ligge ovenpå ?
> Hvis det er en 16-17", kan du roligt ta' en str. full.

Og husk lige, at der ALTID er fuld returret på varer,
som er købt på nettet

Mvh, Kim

Fra : Linett Stampe Mikkel~

Dato : 19-06-08 17:43

> "Kim" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i meddelelsen

> Og husk lige, at der ALTID er fuld returret på varer,
> som er købt på nettet
>
> Mvh, Kim

Mange tak for dit svar..

Har snakket med min ridelærer i dag, var nemlig ikke sikker på om hun ville
være der i dag og hu sagde også at jeg skulle købe en full..

Men mange tak for svaret:D

Linett