Arme til videolys
Fra : Niels-Jørgen

Dato : 23-06-08 10:55

Hej

Jeg skal ud at finde et par fleksible arme til mit videolys.
Videohuset og lyset har jeg - det er armene jeg mangler.
På et tidspunkt så jeg nogle, der består af en masse led, og som kan bøjes
præcis som man vil.
Det behøver ikke at passe specielt til huset eller lyset, da jeg selv vil
kunne tilpasse den del.

Hvor køber man sådan noget.
Er der gode billige butikker i DK, der har den slags, eller skal jeg ud i
nethandel.

Tak for hjælpen

Niels-Jørgen

Fra : KB

Dato : 23-06-08 16:16

Jeg ved at Kingfish i København har de arme du efterspørger. De er fra Sea &
Sea. De er ikke på deres hjemmeside, men ring til dem.

Jeg ved ikke om de er de billigste men de har hvad du søger.

Kenneth

Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 23-06-08 22:36

Hej Niels Jørn
Du kan evt købe nogle leddelte kølevandsslanger som bruges til
feks drejebænke og fræsere og selv lave beslagene til montagen,
jeg har set de også sælges til UV arme.
jeg har selv lavet en til en lampe til mit camera, det fungerer
helt ok og kan drejes i alle retninger.

MVH
Svend Erik

Fra : Svend Erik Østergaar~

Dato : 23-06-08 22:40

Hej igen
det var køleslanger lavet af :www.loc-line.com som skrevet i
tidligere indlæg.

MVH
Svend Erik

Svend Erik Østergaard Nielsen <s.e@CDC2Ipc.dk> (slet CDC2I)

Fra : Jens

Dato : 23-06-08 11:18

Salvo laver også video arme:

http://www.salvosupply.com/video_arms

og her hvad sea & sea har at tilbyde:

http://www.seaandsea.jp/products/accessory/acce/arm.html

Fra : joppe

Dato : 23-06-08 12:12

Der er mange flexible løsninger der er baseret på disse led som virker
ret godt
http://www.loc-line.com/

Fra : Niels-Jørgen

Dato : 24-06-08 11:50

Hej igen

1000 tak for de hurtige svar.
Jeg har netop bestilt 2 Loc-Line "arme".
De ser ud til at være lige præcis hvad jeg søgte

Mvh
Niels-Jørgen