S: Waterproof tørdragt sælges (repost)
Fra : me.hambee@gmail.com

Dato : 14-06-08 08:17

Hej,

Jeg har en waterproof Draco tørdragt som jeg gerne vil have
solgt.

Dragten er købt som ny i slutningen af 2007 for 9000,-
Da jeg ikke rigtig har tid til at dykke mere og så småt har mistet
lysten vil jeg nu sælge.
Dragten har kun sølle 3 dyk på bagen så man kan slet ikke se på den at
den er brugt eller noget.
Dragten fungere perfekt og der er ingen skader på den overhoved.
Alt følger med til dragten, både en smart taske man kan have den i,
inflatorslange, hætte (Hydra 5/7 mm) Og handsker (Crux Glove 5 mm, 5-
finger) følger også med (se evt. http://www.waterproof.se/accessories.php
for mere info)
Hvis interesseret kan ankelbly på 750g/stk også følge med.
Jeg har også en lille næsten ubrugt bytte med talcum + noget til at
vedligeholde dragten.

Størrelsen på dragten er ML/t (se Size chart:
http://www.waterproof.se/pdf/EU_s_charts_Dry_mensbody.pdf)

Du kan læse om dragten her:
http://www.waterproof.se/draco.php

Hvis du er interesseret så skriv til mig på me.hambee@gmail.com