Klapvogn, Bertini Chariot 2001
Fra : Dido

Dato : 29-06-08 09:14

Hej
Kender I den klapvogn???
Vi har en som vi købte brugt - og hende vi købte den af, mumlede noget
om at styret kunne vendes så barnet både kan køres forlæns og
baglæns...men hun kunne ikke huske hvordan.

Jeg er i tvivl om, om man kan det - er der nogen der ved det - og ved
hvordan man evt. gør?????

Vh Dorthe

Fra : Marianne

Dato : 29-06-08 10:25

> [...]
> at styret kunne vendes så barnet både kan køres forlæns og baglæns...men

Kender ikkke den aktuelle model, men plejer man ikke bare at skulle vende
sædet? Kan det ikke løftes af, drejes 180 grader og sættes på igen?

mvh
marianne

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-08 21:53

On Sun, 29 Jun 2008 10:13:51 +0200, Dido <blapper@msn.com> wrote:

> [...]
>baglæns...men hun kunne ikke huske hvordan.
>
>Jeg er i tvivl om, om man kan det - er der nogen der ved det - og ved

Hvad hedder dyret?

Vi har en undskyld 2 min skal lige i garagen og checke hvilken det er
, nå det er en Hartan. (står på min på kaleschens lomme)

På den er der halv vejs nede at styret er der et håndtag der kan
drejes og en knap der kan trykkes.

Når man trykker knappen ind (begge sider på samme tid så kan man
trække håndtaget 1 cm op mod sig selv hvilket løsner styret og man kan
svinge det til modsatte side at vognen.

Det er samme håndtag der bruges til at klappe vognen sammen med men så
skal man vride håndtagene ud ad. (altså kommer man ved uheld ikke til
at klappe vognen sammen når ungen sidder i.

Det er skide smart at man kan vende retningen så kan ungen enten se
det hele fra føre position eller sidde og snakke med mor far eller
søster som er skuppedyr.

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-08 21:59
Fra : Bo Warming

Dato : 23-07-08 22:49

"Dido" <blapper@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hun kunne ikke huske hvordan.
>
> Jeg er i tvivl om, om man kan det - er der nogen der ved det - og ved

Japanere har ret i at vi er ondskabsfuldt sindsyge ikke at bære barnet på os
altid