Godkendte legepladsredskaber - anbefalinge~
Fra : Lars

Dato : 09-06-08 21:03

Hej

Vi skal i andelsforeningen have udskiftet legepladsens gamle redskaber
med noget nyt - gynger, klatrestativ, rutschebane m.v. (alt står i en
stor nedgravet sandkasse, der bevares).

Men udbuddet er enormt og de fleste ser ud til at leve op til
sikkerhedskravene til off. legepladser (som vores regnes som), og det
ville derfor være rart at høre om andres erfaringer og anbefalinger (og
evt. det modsatte)

Vi betaler gerne for at få en sikker og relativ vedligeholdelsesfri
legeplads, men jo billigere det kan gøres, jo flere redskaber kan vi få
med. Budgettet er omkring 75.000 kr.

Nogen, der har erfaringer, de vil dele ud af?

pft
Lars

dk.forbruger
dk.familie.barn

Fra : -= JF =-

Dato : 09-06-08 21:10

Lars skrev:

> Nogen, der har erfaringer, de vil dele ud af?

Ingen erfaringer, men måske et råd:
Lav et udvalg og tag på besøg i et par af områdets børnahaver og SFO'er.
Få en snak med pædagogerne og få deres erfaringer.

--
Mvh. John

Fra : Lars Raaby

Dato : 09-06-08 21:26

Du kan få en legeplads ganske gratis på http://www.indu.dk
http://legeplads.indu.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=221&Itemid=167

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : salg@proleg.dk

Dato : 10-06-08 00:35

On 9 Jun., 22:25, Lars Raaby <Lars.Ra...@kabelmail.dk> wrote:

> [...]
>
> --
> Venlig Hilsen
> Lars Raaby- Skjul tekst i anførselstegn -

Jeg har købt fra www.proleg.dk og vi fik en rigtig god legeplads, og
jeg har set de har fået noget vedligeholds frit i metal det ser sejt
ud. ProLeg kan jeg varmt anbefale. Du kan få rigtigt meget legeplads
for pengene.

Fra : Holst

Dato : 10-06-08 07:50

salg@proleg.dk wrote:

> [...]
> jeg har set de har fået noget vedligeholds frit i metal det ser sejt
> ud. ProLeg kan jeg varmt anbefale. Du kan få rigtigt meget legeplads

Fik du nogle gode rabatter, når du købte af dig selv?

Hvorfor ikke bare være ærlig og stå ved hvem du er og anbefale dit eget
produkt i stedet for at lade som om du bare er en kunde, der har købt
hos dem. Det andet er sgu da for sølle og dårlig forretningsmoral.

Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 10-06-08 00:43

On 10 Jun., 08:35, salg@proleg.dk wrote:

> [...]
> jeg har set de har fået noget vedligeholds frit i metal det ser sejt
> ud. ProLeg kan jeg varmt anbefale. Du kan få rigtigt meget legeplads

Helt ærligt, er det ikke for tykt med sådan en anbefaling, når du ikke
engang ulejliger dig at opgive et falsk navn eller mailadresse?

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Sanne

Dato : 10-06-08 07:49

<edelvang@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Jeg syntes da, den var lidt sjov...
Han lægger da ikke skjul på han kender dem...
Heller det end falsk navn og emailadresse.....................

Fra : salg@proleg.dk

Dato : 10-06-08 00:45

> [...]
>
> --
> Venlig Hilsen
> Lars Raaby- Skjul tekst i anførselstegn -

Prøv at kikke på www.proleg.dk og finder du noget som du kan bruge, så
laver jeg gerne et uforpligtende tilbud til dig. eller send mig en
mail på sa lg@proelg.dk

Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 10-06-08 01:04

On 10 Jun., 08:44, s...@proleg.dk wrote:

> Prøv at kikke påwww.proleg.dkog finder du noget som du kan bruge, så
> laver jeg gerne et uforpligtende tilbud til dig. eller send mig en
> mail på sa l...@proelg.dk

Det er ikke tilladt at reklamere i de almindelige grupper!

Mvh
Kevin Borbye Edelvang

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-06-08 08:19

edelvang skrev

> Det er ikke tilladt at reklamere i de almindelige grupper!

Hvis firmaet bygger legeredskaber lige så omhyggeligt som de skriver indlæg,
så kan jeg ikke anbefale at handle med dem

- Peter

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-06-08 03:14

On Jun 9, 10:03 pm, Lars <jub...@yahoo.dk> wrote:
> Nogen, der har erfaringer, de vil dele ud af?

Vi har lige købt en sansegynge hos Legeskab.dk, måske de har større
redskaber.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....

Fra : Per Tolbøll

Dato : 10-06-08 17:15

> [...]
>
> Vi betaler gerne for at få en sikker og relativ vedligeholdelsesfri
> legeplads, men jo billigere det kan gøres, jo flere redskaber kan vi få

www.kompan.dk

- og ja, jeg har på et tidspunkt været konsulent for dem i.f.m.
udvikling af nogle af deres produkter - men har ellers ingen relationer
til firmaet. Prismæssigt ligger de nok i "den tunge ende" - i betaler
for en Rolls-Royce, og det får i også

/Per