Noger der sælger MS-Office 2003?
Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 05-07-08 11:43

Hej,

Jeg har brug for en Microsoft Office der er kompatibel med resten af verden.
Derfor ville jeg gerne købe en Microsoft Office 2003. Men - jeg kan ikke
finde nogen der sælger den version, alle IT-leverandørerne sælger Office
2007.

Er der nogen der ved hvor man kan købe Office 2003?

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 05-07-08 13:58

Frithiof Andreas Jensen skrev:

> [...]
> Derfor ville jeg gerne købe en Microsoft Office 2003. Men - jeg kan ikke
> finde nogen der sælger den version, alle IT-leverandørerne sælger Office

Set fra Microsofts synspunkt vender problemet den anden vej, for "resten
af verden" kan let gøres kompatibel med MSO 2007, hvis de bare
vedligeholde deres gamle MSO:

http://office.microsoft.com/en-us/products/HA101686761033.aspx
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=941B3470-3AE9-4AEE-8F43-C6BB74CD1466&displaylang=en

Kim

Fra : c.d@email.dk

Dato : 09-07-08 11:59

On 5 Jul., 14:58, Kim Bach Petersen <n...@spam.dk> wrote:

> Set fra Microsofts synspunkt vender problemet den anden vej, for "resten
> af verden" kan let gøres kompatibel med MSO 2007, hvis de bare
> [...]

Hejsa.

Bruger selv 2007 udgaven og uden problemer da man jo bare kan gemme
tingene så gamle versioner også kan åbne / læse det. Men hvis du
absolut vil ha fat i en vers 2003, så ligger jeg vist inde med en.

Chr