Delphi 2007 Pro eller Enterprise
Fra : Ukendt

Dato : 10-06-08 21:21

Skal det være Delphi 2007 Ent eller Pro, hvis jeg gerne vil lave
client/server software med Firebird

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 11-06-08 06:41

"trold" <nejtak> wrote in message
> Skal det være Delphi 2007 Ent eller Pro, hvis jeg gerne vil lave
> client/server software med Firebird

Pro, da hverken Pro eller Enterprise indeholdere database-adgang til
Firebird og du alligevel skal købe det et andet sted. Du kan ikke satse på,
at Interbase-driverne kan bruges.

I øvrigt, med mindre engelsk falder dig svært, så spørg her:
eller

Der er mange flere kvalificerede læsere end her i gruppen.