"Syge biler"
Fra : Karsten Jensen

Dato : 18-06-08 22:02

Det er ikke fordi jeg ynder at plædere for artikler i Ekstra Bladet,
men de har netop haft en ganske udmærket artikel om "syge biler", som
særligt Ford Transit-ejere, men også ejere af andre kassevogne måske
kunne tænkes at være interesseret i.

Der foregår også en fornuftig debat om emnet på eb.dk - og selvom jeg
har en Transit, og selvom min 4-årige bil pt. er på værksted er jeg
tilsyneladende én af de heldige…. 7-9-13.
Ford Transit giver kun problemer for handicappede bilister. kup! har
kigget nærmere på sagen.

En bil, der sætter ud på motorvejsafkørsler, gentagne værkstedsbesøg
for den samme fejl i gearkassen og ingen forståelse fra forhandleren.
Det er, hvad tre invalide danskere har oplevet, siden de investerede i
'Årets Varevogn 2007', Ford Transit…

Læs mere:
http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1021480.ece

Karsten Jensen