Nokia 5140 I
Fra : The MANN

Dato : 09-06-08 06:16

Hejsa NG

Mit display er gået itu , men har en anden Telefon liggende !!!MEN er der en
som kan give mig taste vejledning til at den kobler op med infrarød ??

Feks " menu + 3 x V , menu + 2 x ned ............

På forhånd tak

The MANN

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 17-06-08 05:49

The MANN wrote:

> Mit display er gået itu , men har en anden Telefon liggende !!!MEN er
> der en som kan give mig taste vejledning til at den kobler op med
> infrarød ??

Det er en mobiltelefon, right?

Find en bedre gruppe

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 17-06-08 15:32

The MANN <hamann29@hotmail.com> wrote:
> Hejsa NG
>
> Mit display er gået itu , men har en anden Telefon liggende !!!MEN er

a.. Tryk på Menu.
b.. Find Indstillinger, og tryk på Navigationstasten.
c.. Find Forbindelse, og tryk på Navigationstasten.
d.. Find Infrarød, og tryk på Navigationstasten.
e.. Ikonet for infrarød indikerer, at infrarød er aktiveret.
f.. Placér telefonens infrarøde port overfor enhedens infrarøde port.

--
ad