hvilken udbyder hvis man ikke har fastneta~
Fra : KS

Dato : 01-07-08 07:12

Hvad er muligheden for Internetadgang hvis man ikke har fastnet-tlf???

jeg har pt tdc (2048/256)og er sådan set tilfreds med det - men jeg har
også fastnet-tlf men bruger den sjældent - og her hvor tdc lige skruer
prisen yderligere overfor dem med fastnet-tlf, ja så tænker jeg på at droppe
den...

Men hvad med Internettet????

Jeg kører med trådløst - og så skal jeg vel ændre min router etc???

jeg gider ikke "katastrofanet" og mobilbredbånd da jeg har 3-6pc'er på ad
gangen (alt efter hvor mange venner sønnen har hjemme). jeg bor i 4690...

på forhånd tak
mvh
Kenneth

Fra : KsNa

Dato : 01-07-08 08:18

"KS" <kenned@o.f.i.r.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gangen (alt efter hvor mange venner sønnen har hjemme). jeg bor i 4690...

En mulighed er jo at opsige fastnet og beholde bredbånd på en bærelinie.

Mvh
Kim

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 01-07-08 12:10

"KS" <kenned@o.f.i.r.dk> wrote in

> Hvad er muligheden for Internetadgang hvis man ikke har fastnet-tlf???
>
> jeg har pt tdc (2048/256)og er sådan set tilfreds med det - men jeg

Telmore broadband bruger samme teknik, bare uden e-mail adresse og
hjemmeside. Har det selv, det virker fint - og jeg har Unotel "fastnet"
(IP-telefon) oveni. Det kan jeg anbefale.

Fra : Jesper Cheetah

Dato : 01-07-08 13:39

On 2008-07-01, KS <kenned@o.f.i.r.dk> wrote:
> Hvad er muligheden for Internetadgang hvis man ikke har fastnet-tlf???

Har du kabeltv? For så kunne en mulighed være internet gennem TDC Kabel
TV. Eller det det man kalder YouSee nu?

--
Jesper Cheetah

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-07-08 18:30

KS skrev:

> jeg gider ikke "katastrofanet" og mobilbredbånd da jeg har 3-6pc'er på ad
> gangen

Jeg har somme tider 4 pc'er på ad gangen via Stofanets helt
almindelige opkobling - ikke noget med familiefis. Det kræver kun
en router. Hvis jeg klapper min switch i routeren, kan jeg have 8
pc'er på samtidig (hvis jeg altså havde så mange).

--
Bertel

Fra : ----OR----

Dato : 01-07-08 23:14

> [...]
> gangen (alt efter hvor mange venner sønnen har hjemme). jeg bor i 4690...

Du kan få 20 Mb Bredbånd City incl. telefoni for 398,-kr. fra TDC. Du kan
lade være at bruge telefonidelen, der koster 49,-kr/måned. Ellers koster en
bære linje 45,-kr. Man SKAL have mindst en bærelinje, men når nu man
får telefoni abo. med til næsten samme pris så...
http://privat.tdc.dk/internet/bbcity/