Fullrate
Fra : Mikkel

Dato : 30-06-08 03:46

Hej

Overvejer at skifte til Fullrate. Er det ved at være ok.... Stabilitet
mv.

Mvh Mikkel

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 30-06-08 10:49

Mikkel <egealle18@gmail.com> writes:

>Overvejer at skifte til Fullrate. Er det ved at være ok.... Stabilitet
>mv.

"Ved at være"? Jeg har kørt på dem i 14 måneder nu, og de har kun
været nede i to tilfælde - hvoraf kun det ene var længerevarende
(strømproblemer centralt).

Mvh.
   Klaus.

Fra : Peter Jensen

Dato : 30-06-08 18:06

"Klaus Ellegaard" <klausellegaard@msn.com> skrev i en meddelelse

> "Ved at være"? Jeg har kørt på dem i 14 måneder nu, og de har kun
> været nede i to tilfælde - hvoraf kun det ene var længerevarende
> [...]
Jeg har brugt FullRate siden 20. februar 2007 og har været tilfreds med
stabiliteten. Der har vist været to udfald i denne periode. Min forbindelse
er en 20 Mbit og i øjeblikket er min downloadhastighed 17,3 Kbit. Telefonen
fungerer også hvis man lader være med at slå firewallen i routeren til....

--
Venlig hilsen
Peter Jensen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 30-06-08 19:14

"Peter Jensen" <peter.oeberg@gmail.com> skrev :

>in forbindelse
>er en 20 Mbit og i øjeblikket er min downloadhastighed 17,3 Kbit.

Det er da en utrolig lav downloadhastighed...
--
Kerim

Fra : Peter Jensen

Dato : 30-06-08 20:46

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er da en utrolig lav downloadhastighed...
> --
> Kerim

Nu er den sørme steget til 17300 Kbit!

--