Freeware program til visuelt at designe my~
Fra : Thomas

Dato : 17-06-08 13:42

Hej NG.

Nogen at jer der kender til et godt program til at designe MySQL db'er i?
har prøvet DBDesigner 4 men synes ikke så godt om det.

Mvh. Thomas

Fra : Lars Andersen

Dato : 19-06-08 16:50

> Thomas skrev i en meddelelse Nogen at jer der kender til et godt program til at designe MySQL
> db'er i? har prøvet DBDesigner 4 men synes ikke så godt om det.
> Mvh. Thomas

Hvad med at designe i access og dumpe til MySQL med programmet MyDBDump.
Jeg syntes programmet virker fortrinligt.
http://www.softguru.net/ eller...
http://softguru.net/MyDBdump/MyDBDumpDemo.exe (ved køb 39$)

Mvh. Lars.

Fra : Gert Krabsen

Dato : 19-06-08 21:39

Lars Andersen skrev:

> Hvad med at designe i access og dumpe til MySQL med programmet MyDBDump.
> Jeg syntes programmet virker fortrinligt.

110% enig...

/Krabsen