Vedr. Google Addwords
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 06-06-08 16:12

Hej hej...

Jeg har nogle firmaer hvor vi kører nogle Google Addwords kampagner, med
mere eller mindre held.

Mere, da vi får kunder på dem.

Mindre, da vi ikke ved hvor mange vi ikke får.

Sagen er, at kampagner lever blot deres eget liv, jeg har ikke evnerne,
og tiden til at sidde og analysere på det, selvom jeg ved ihvertfald et
foredrag med mikkel Demib fik tudet ørerne fulde om vigtigheden at være
over det.

Derfor!

Idag fik jeg et kald fra et firma www.3c-ads.dk som siger de er
eksperter på den her front, og egentlig har jeg længe gerne ville finde
en "gartner" der i ny og næ kunne rode lidt rundt i bedet "vores konto".

Nogle der kender til disse fyre, og er det for noget godt eller skidt ?

Alternativt, nogle der kender til nogle som kan deres kram, og ikke
tager spidsen af den nok så berømte jetjager ?

God weekend i solen

// Kim

Fra : Michael Zedeler

Dato : 06-06-08 23:37

Kim Jørgensen wrote:
> [...]
> en "gartner" der i ny og næ kunne rode lidt rundt i bedet "vores konto".
>
> Nogle der kender til disse fyre, og er det for noget godt eller skidt ?

Min erfaring er at der er meget langt imellem leverandører af denne type
ydelser, der også leverer en god vare. De få, der har kontaktet mig
lever højt på kundernes manglende indsigt og en forskellige beskidte
tricks, så som cloaking - en teknik der kan føre til total bandlysning
hos Google.

Mvh. Michael.

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-08 14:09

"Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> højt på kundernes manglende indsigt og en forskellige beskidte tricks, så
> som cloaking - en teknik der kan føre til total bandlysning hos Google.

Jeg har tidligere arbejdet sammen med et meget seriøst firma på dette
område - de snyder garanteret ikke kunderne (så man opdaget det *S*).

Jeg står for en omlægning af min egen e-shop, og her får firmaet lov at
hjælpe til.

Firmaet er www.concept-I.dk og manden du skal snakke med hedder Thomas.

//KnudS