Børnestørrelse 98
Fra : Holst

Dato : 03-06-08 21:07

Hej!

Jeg tænkte, at der nok er nogen her, der ved det, når jeg nu ikke lige
kan finde de rette søgetermer til Google, så jeg kan få svaret den vej.

Hvad er børnestørrelse 98 omregnet til år, såfremt tøjet har en
aldersangivelse i stedet for?

Fra : Holst

Dato : 03-06-08 21:48

Holst wrote:

> Jeg tænkte, at der nok er nogen her, der ved det, når jeg nu ikke lige
> kan finde de rette søgetermer til Google, så jeg kan få svaret den vej.

Ja, med de rette søgetermer kan man jo næsten finde det meste, og nu
fandt jeg det. Så ingen grund til at ulejlige jer alligevel.

Fra : Ben 9

Dato : 03-06-08 21:57

"Holst" <newsfeb08@shelter.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, med de rette søgetermer kan man jo næsten finde det meste,
> og nu fandt jeg det. Så ingen grund til at ulejlige jer
> alligevel.

nånå - og hvad så med alle dem hvis nysgerrighed du har vakt?

Fra : Holst

Dato : 03-06-08 22:01

Ben 9 wrote:

> nånå - og hvad så med alle dem hvis nysgerrighed du har vakt?

Ja, de kan jo selv øve sig lidt i at bruge Google

Men har det interesse, svarer 98 til 3 år.

Fra : Ben 9

Dato : 03-06-08 22:11

> Ja, de kan jo selv øve sig lidt i at bruge Google
>
> Men har det interesse, svarer 98 til 3 år.

nå, jamen så skal jeg ha en størrelse et par tusinde....

Fra : Ivar

Dato : 04-06-08 16:12

Ben 9 skrev:

> nå, jamen så skal jeg ha en størrelse et par tusinde....

Så må du være meget høj!

Ivar Magnusson

--
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
Børn http://lexinfo.dk/born/born.html

Fra : Ben 9

Dato : 04-06-08 21:39

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Så må du være meget høj!

på grund af stoffer......

næh du. hvis 3 år er størrelse 98 er 55 år størrelse 1796,6

så ikke høj, men kort og godt

Fra : Ivar

Dato : 04-06-08 22:02

Ben 9 skrev:

> næh du. hvis 3 år er størrelse 98 er 55 år størrelse 1796,6

Ja, hvis du er næsten 18 meter høj.
De 98 er barnets højde i centimeter. Enheden kaldes også Centilong.

Ivar Magnusson