Hudløs under hagen
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-06-08 10:59

Hej

Min datter er, for at sige det mildt, godt buttet. Og nu her i varmen
har hun simpelthen slidt hul på huden under hagen mellem
dobbelthagerne.

Er der nogen der ved hvad man gør ved det? Det er jo svært at vippe
hovedet tilbage hele tiden, så der kommer luft til det. Så det er bare
fugtigt og varmt.

Mvh Trine

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 02-06-08 14:59

> [...]
>
> Er der nogen der ved hvad man gør ved det? Det er jo svært at vippe
> hovedet tilbage hele tiden, så der kommer luft til det. Så det er bare

Babypudder kan afhjælpe situationen.

Mvh.Bodil

Fra : Dido

Dato : 03-06-08 18:09

Zinksalve - det klumer ikke som pudder gør

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 07-06-08 23:23

Hej!

Prøv med lidt kartoffelmel.

Hilsen
PeterLS

Fra : Ukendt

Dato : 16-06-08 12:33

det skal vaskes dagligt, tørres godt evt med en stofble og smøres med
zinksalve, som er let udtørrende.
det virker på min dater som gerne vil ligge med hovedet samme vej altid.

Bente

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 16-06-08 12:52

"Bente Lyngsøe" <hk> writes:

> det skal vaskes dagligt, tørres godt evt med en stofble og smøres med
> zinksalve, som er let udtørrende.
> det virker på min dater som gerne vil ligge med hovedet samme vej altid.

Det var også det vi endte med at gøre. Nu hvor temperaturene er blevet
mere humane, er problemet også helt væk igen.

Mvh Trine