Hvorfor for mænd på højre fløjen så lidt f~
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 30-05-08 22:37

Hvorfor for mænd på højre fløjen så lidt fisse ?
jeg kan huske tilbage i 80 erne der var der nogen ungersvende der
stiftede en forening der her unge for fred - der var en uskøn
blandning af vs er og sf er , er du vims de scorrede bare den ene
lægger dame efter den anden ... så var der nogen fra konservativ
ungdom på gymnasiet de fik sgu aldrig noget ....!

Når man her på usnet læser en sandheds kærlig højre mand som BW der
ligger ud på den yderste højre fløj er ikke fremmed for at Hitlers
Nazi styrre var en rigtig go ide - ja han har fået så lidt fisse på
sympatien at han slet og ret ikke tror på at en kvindes sex glæde er
andet ind spild for gallerieit ...

Er det kvinderne den er gal med ?
er det fordi Højre mænd er mind tiltrækende ?
Er det fordi kvinder tænder på det med social ansvars bevisthed for
alle mennesker og den slags så kaldet bløde værdier ?
Dybest set skulle man jo tro på at kvinder tænder på den stærke mand
der tænker på sig selv og skider på alle andre !
Hvad sker der ?

MvH Bo M Mogensen
--
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-05-08 22:39

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Dybest set skulle man jo tro på at kvinder tænder på den stærke mand
> der tænker på sig selv og skider på alle andre !
> Hvad sker der ?

Muligvis din virkelighedsopfattelse ikke er helt den samme andres?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 30-05-08 23:29

jamen for de fisse ?

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 12:47

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> jamen for de fisse ?

Ja og nej

- højrefløjen formerer sig tilsyneladende.

For nu at bruge et kendt citat: "De yngler som rotter!"

Fra : Hauge

Dato : 31-05-08 13:33

Ben 9 wrote:
> For nu at bruge et kendt citat: "De yngler som rotter!"

Mener du ikke at de *er* rotter?

/Hauge

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 21:25

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Mener du ikke at de *er* rotter?
>
> /Hauge

genetisk - nej

Fra : Hauge

Dato : 31-05-08 21:39

Ben 9 wrote:
> genetisk - nej

Det er da også den eneste forskel..

/Hauge

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 21:48

> Det er da også den eneste forskel..
>
> /Hauge

ja

de ka bruges til tørrestativ ka de

Fra : Jim

Dato : 31-05-08 15:25

"Ben 9" <hvad.sk@l.man.sige> skrev i en meddelelse
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ja og nej
>
> - højrefløjen formerer sig tilsyneladende.

Vi har i modsætning til venstrefløjen en viden om, hvor den skal ind.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-05-08 15:36

On Sat, 31 May 2008 16:24:58 +0200, "Jim"
<Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> wrote:

>Vi har i modsætning til venstrefløjen en viden om, hvor den skal ind.

jo men den skal jo helst ind et sted ...og det kommer den jo ikke

MvH Bo M Mogensen

Fra : Jim

Dato : 31-05-08 18:05

> jo men den skal jo helst ind et sted ...og det kommer den jo ikke

Hvor er det trist for dig, at den ikke kommer ind.
Du burde måske så køre på parolen; "Et hul er et hul, om så det sidder i
ryggen på en murerarbejdsmand".. Så skal han nok hjælpe dig.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-05-08 22:57

On Sat, 31 May 2008 19:04:45 +0200, "Jim"

>Hvor er det trist for dig, at den ikke kommer ind.

Det gør den bestemt og jeg har levende vidner på det der skriver her
så ..

MvH Bo M Mogensen

Fra : Peter Juhl

Dato : 31-05-08 15:37

Jim wrote:

> Vi har i modsætning til venstrefløjen en viden om, hvor den skal ind.

Nemlig, men så kommer step 2 - andre partnere end den nære familie, og
der ser endnu ikke ud til at være nogle fremskridt.

Fra : Jim

Dato : 31-05-08 18:06

"Peter Juhl" <kendal_mintcake@live.dk> skrev i en meddelelse

> Nemlig, men så kommer step 2 - andre partnere end den nære familie, og der
> ser endnu ikke ud til at være nogle fremskridt.

Jeg kan mellem linierne læse, at du har haft en del erfaring med familiens
kat..
Lad den være.. Tro mig, dyrenes beskyttelse vil straffe dig med en nihalet
af slagsen.

Fra : Peter Juhl

Dato : 31-05-08 18:08

Jim wrote:

> Jeg kan mellem linierne læse

....åbenbart ikke alligevel.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-05-08 22:58

On Sat, 31 May 2008 19:06:00 +0200, "Jim"

>Jeg kan mellem linierne læse, at du har haft en del erfaring med familiens
>kat..

mener du man sådan kan være i famillie med en kat ?

MvH Bo M Mogensen

Fra : N/A

Dato : 31-05-08 23:22

Fra : N/A

Dato : 31-05-08 23:22

Fra : N/A

Dato : 31-05-08 23:22

Fra : N/A

Dato : 31-05-08 23:22

Fra : N/A

Dato : 31-05-08 23:22

Fra : N/A

Dato : 31-05-08 23:22

Fra : N/A

Dato : 31-05-08 23:22

Fra : N/A

Dato : 31-05-08 23:22

Fra : N/A

Dato : 31-05-08 23:22

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-05-08 23:22

On Sun, 1 Jun 2008 00:03:21 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>"for" hvad? Forhud?

er det nu dig og de får igen - hvis du er til den slags så hold det da
for dig selv - skal man åbenbart være aparte i sin drift for at være
på højre fløjen ? jeg mener for at det skal virke for BW så skal han
helst skide i sin seng ... og du vil i lag med et får - hvor underlig
kan man bliver ?

MvH Bo M Mogensen

Fra : Hauge

Dato : 31-05-08 23:23

Bo M. Mogensen wrote:
> - hvor underlig
> kan man bliver ?

Ja det værste jeg lige kan komme i tanke om, er at være københavner..

/Hauge

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 01-06-08 09:21

On Sun, 1 Jun 2008 00:22:51 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Ja det værste jeg lige kan komme i tanke om, er at være københavner..

NAHH der er heller ikke så mange - ja der er vist slet ikke noget får
hvis du skulle blive liderlig

MvH Bo M Mogensen

Fra : Steen Johansen

Dato : 01-06-08 19:01

> [...]
> You got sexually aroused in my body ! (st.voyager s7eps02: seven to doc )
> Til lyset gør mig blind & smerten gør mig skør ( sebastian )

Bøø inden du bliver for kæphøj-- så husk lige at den eneste grund til at du
kan holde dine bukser på er mig!
Glem nu ikke det-------------

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-06-08 00:39

On Sun, 1 Jun 2008 20:00:52 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>Bøø inden du bliver for kæphøj-- så husk lige at den eneste grund til at du
>kan holde dine bukser på er mig!

og det er faktisk rigtigt

MvH Bo M Mogensen

Fra : Maz Spork

Dato : 30-05-08 15:58

On May 30, 11:37 pm, Bo M. Mogensen <usn...@gmail.com> wrote:

> Hvad sker der ?

Dit indlæg har jo intet med fremmedhad at gøre. Du må finde en anden
gruppe.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 30-05-08 23:41

On Fri, 30 May 2008 14:57:33 -0700 (PDT), Maz Spork <maz@spork.dk>
wrote:

>Dit indlæg har jo intet med fremmedhad at gøre. Du må finde en anden
>gruppe.

Det er det da bestemt kvinderne føler sig fremmed for højre manden de
vil ham ikke ( så tit )

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ben 9

Dato : 30-05-08 23:36

> [...]
> mand
> der tænker på sig selv og skider på alle andre !

ku det være omvendt - at mænd der aldrig får fisse ender i dansk
folkeparti?

Fra : Barney Gumble

Dato : 31-05-08 00:43

Ben 9 skrev:

> ku det være omvendt - at mænd der aldrig får fisse ender i dansk
> folkeparti?

Kunne det tænkes, at mænd på højrefløjen hellere vil have 100 %
kvalitetsfisse 50 % af tiden, frem for 50 % skodfisse 100 % af tiden?

På samme måde går det jo igen i mange politiske sammenhænge. I
folkeskolen ønsker venstrefløjen fx, at 100 % får en undervisning på 50
% niveau (og så er det bare ærgeligt, i solidaritetens navn (vi skal
alle være stillet lige), at de stærke resourcer går til spilde), mens
højrefløjen hellere ser, at 50 % får en undervisning på 100 % niveau
(for det er jo alligevel de stærkeste skuldre der skal bære læsset).

BG

Fra : Peter Juhl

Dato : 31-05-08 00:45

Barney Gumble wrote:

> Kunne det tænkes, at mænd på højrefløjen hellere vil have 100 %
> kvalitetsfisse 50 % af tiden, frem for 50 % skodfisse 100 % af tiden?

Nej.

Fra : Barney Gumble

Dato : 31-05-08 00:53

Peter Juhl skrev:

> Nej.

Kunne det tænkes, at mænd på højre- og venstrefløjen har en forskellig
opfattelse af, hvaf kvalitetsfisse er?

BG

Fra : Peter Juhl

Dato : 31-05-08 00:54

Fra : Barney Gumble

Dato : 31-05-08 00:59

Peter Juhl skrev:

> Nej.

Så tror jeg, at jeg bliver nødt til at erklære mig uenig med dig.

BG

Fra : Barney Gumble

Dato : 31-05-08 01:09

Barney Gumble skrev:

> Så tror jeg, at jeg bliver nødt til at erklære mig uenig med dig.

Og tillad mig at præcisere:

Hvis jeg havde valget mellem at kneppe Jette Gottlieb to gange eller
Malou Aamund én gang, så ville jeg til hver en tid foretrække en enkelt
sædudløning.

Jette Gottlieb:
http://voresby.nu/files/imce/jette2.jpg

Malou Aamund:
http://www.ft.dk/billeder/foto/NYMALA.jpg

BG

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-08 03:09

"Barney Gumble" <nope@nospam.com> wrote in message

> Hvis jeg havde valget mellem at kneppe Jette Gottlieb to gange eller Malou
> Aamund én gang, så ville jeg til hver en tid foretrække en enkelt
> sædudløning.

jeg tror helst jeg ville helt undvære så.

/Kim

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-05-08 12:56

On Sat, 31 May 2008 04:08:55 +0200, "Kim Frederiksen" <kim snabel-a
the bindestreg coffeeshop punktum dk> wrote:

>jeg tror helst jeg ville helt undvære så.

har du et valg ?

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 21:12

> On Sat, 31 May 2008 04:08:55 +0200, "Kim Frederiksen" <kim
> snabel-a

> har du et valg ?

han er fra højre så hans valg er mellem hans hænder

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 21:12

dk> skrev i meddelelsen
> "Barney Gumble" <nope@nospam.com> wrote in message

> jeg tror helst jeg ville helt undvære så.
>
> /Kim

ja - jeg springer osse over

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 31-05-08 08:20

Barney Gumble skrev den 31-05-2008 02:08:

> Hvis jeg havde valget mellem at kneppe Jette Gottlieb to gange eller
> Malou Aamund én gang, så ville jeg til hver en tid foretrække en enkelt
> sædudløning.

Lad os prøve igen. Valget er nu mellem Pia Kjærsgård og Johanne
Schmidt-Nielsen.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 31-05-08 09:02

On Sat, 31 May 2008 09:19:53 +0200, Thorbjørn Ravn Andersen
<thunderaxiom@gmail.com> wrote:

>Lad os prøve igen. Valget er nu mellem Pia Kjærsgård og Johanne
>Schmidt-Nielsen.

Hvis valget stod mellem "grim" og "dum", så ville jeg sætte den i
klemme i døren...

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 31-05-08 09:39

S. A. Thomsen skrev den 31-05-2008 10:02:

> Hvis valget stod mellem "grim" og "dum", så ville jeg sætte den i
> klemme i døren...

Det vil de kvindelige politikere nævnt i denne tråd nok også være
gladest for...

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 31-05-08 11:07

On Sat, 31 May 2008 10:38:37 +0200, Thorbjørn Ravn Andersen

Helt sikkert...

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 21:15

"Thorbjørn Ravn Andersen" <thunderaxiom@gmail.com> skrev i
meddelelsen news:48410dd9$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...

> Det vil de kvindelige politikere nævnt i denne tråd nok også
> være gladest for...

selv pia....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-05-08 16:43

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Lad os prøve igen. Valget er nu mellem Pia Kjærsgård og Johanne
> Schmidt-Nielsen.

Problemet for DF folkene er jo at man ikke kopulerer med "sin mor"

/F

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 21:16

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> Problemet for DF folkene er jo at man ikke kopulerer med "sin
> mor"
>
> /F

POINT - mogens klamre og pia - billeder gå væk!

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 21:47

"Ben 9" <hvad.sk@l.man.sige> skrev i meddelelsen
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i
> meddelelsen

> POINT - mogens klamre og pia - billeder gå væk!

øhhh - bo! svaret på hvorfor dem fra højre ikke får fisse er
måske at de ligner mogen klamre eller glistrup eller de sorte
fætre osv osv

Fra : Jim

Dato : 31-05-08 17:41

"Thorbjørn Ravn Andersen" <thunderaxiom@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Lad os prøve igen. Valget er nu mellem Pia Kjærsgård og Johanne
> Schmidt-Nielsen.

Ingen af dem.. Pia er godt gift.. og Johanne er kvalmende klammo..

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-05-08 22:19

Jim wrote:
> "Thorbjørn Ravn Andersen" <thunderaxiom@gmail.com> skrev i en
> meddelelse news:4840fb5e$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...

> Ingen af dem.. Pia er godt gift.. og Johanne er kvalmende klammo..

Rønnebærrene er sure ..

/F

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 21:13

"Thorbjørn Ravn Andersen" <thunderaxiom@gmail.com> skrev i
meddelelsen news:4840fb5e$0$90272$14726298@news.sunsite.dk...

> Lad os prøve igen. Valget er nu mellem Pia Kjærsgård og
> Johanne Schmidt-Nielsen.
>
> --
> Thorbjørn Ravn Andersen "... plus... Tubular Bells!"

LOL - denne gang springer jeg ikke over!! og jeg er tidl. medlem
af noget meget venstre noget, såeh....

Fra : Vidal

Dato : 01-06-08 11:43

Barney Gumble skrev:

> Malou Aamund:

Kunne du så ikke ligeså godt købe dig en oppustelig
partner?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-06-08 14:55

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Kunne du så ikke ligeså godt købe dig en oppustelig
> partner?

Den vil sandsynligvis have mere ægte bryster og læber end Malou Aamund, og
en knap så skarp tunge.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ben 9

Dato : 01-06-08 20:23

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Den vil sandsynligvis have mere ægte bryster og læber end Malou
> [...]

til gengæld er svejsningerne på michelin-damen skarpe

det må sku gøre nas.....

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-06-08 21:22

Ben 9 wrote:
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> til gengæld er svejsningerne på michelin-damen skarpe
>
> det må sku gøre nas.....

Lyder unægtelig som førstehåndskendskab ..

/F

Fra : Ben 9

Dato : 01-06-08 22:37

> Lyder unægtelig som førstehåndskendskab ..
>
> /F

så ska du lære at læse.....

men du kiggede måske kun efter dansklærerinden patter?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-06-08 23:18

Ben 9 wrote:

> så ska du lære at læse.....
>
> men du kiggede måske kun efter dansklærerinden patter?

Mandlige lærere. Fik forøvrigt altid 11 i dansk til eksamen.

/F

Fra : Tony

Dato : 02-06-08 00:51

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Mandlige lærere. Fik forøvrigt altid 11 i dansk til eksamen.

Ja, du har opnået en hel del ved at lægge røv til, din gamle trækkerdreng.

Tony

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-06-08 09:22

Tony wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, du har opnået en hel del ved at lægge røv til, din gamle
> trækkerdreng.
Hører den slags også til i dit fantasikatalog?

/F

Fra : Ben 9

Dato : 02-06-08 09:28

> Hører den slags også til i dit fantasikatalog?
>
> /F

je det er synd for tony - når man ikke kan stave og tillige er
grim er der ingen chancer i dansktimerne......

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-06-08 22:31

Ben 9 wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> je det er synd for tony - når man ikke kan stave og tillige er
> grim er der ingen chancer i dansktimerne......

Heldigvis har han fantasierne.

En Josvansen tror på alt hvad tabere fortæller ham så der har han en ivrig
lytter.

/F

Fra : Steen Johansen

Dato : 02-06-08 13:26

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Hører den slags også til i dit fantasikatalog?
>
> /F

Afspasering--- HI HI MHhahahahahahahahahahahahahahahah +++ 2½

Fra : Ben 9

Dato : 02-06-08 08:50

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev

> Mandlige lærere. Fik forøvrigt altid 11 i dansk til eksamen.
>
> /F

jens b praler af al det fisse han får på damhuskroen og du praler
af dine karakterer i folkeskolen

i er begge fulde af løgn, men jeg har dog mest respekt for jens'
tema

Fra : Frank Leegaard

Dato : 02-06-08 09:25

Ben 9 wrote:
> [...]
> af dine karakterer i folkeskolen
>
> i er begge fulde af løgn, men jeg har dog mest respekt for jens'

Mit er dog relativt let at bevise.

Efter sigende er det lettere at score på "Dammeren" end at klø sig i nakken.

Så mon ikke begge ting kan være sande?

Jens er dog til sorte mænd såe ...

/F

Fra : Ben 9

Dato : 02-06-08 09:30

> Mit er dog relativt let at bevise.
>
> Efter sigende er det lettere at score på "Dammeren" end at klø
> [...]

jovist er det nok nemt på dammeren - men der er nogen der skorer
når de kommer og så er der dem der må nøjes - jens er nok en af
de sidste (og så er der overvægt af sorte mænd..... surt)

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-06-08 16:39

> jens b praler af al det fisse han får på damhuskroen

Hvor gør jeg det?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ben 9

Dato : 02-06-08 18:32

> "Ben 9" <hvad.sk@l.man.sige> skrev i en meddelelse

> Hvor gør jeg det?
>
> --
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.

på damhuskroen - inden kl. 23

Fra : Ben 9

Dato : 01-06-08 20:22

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Kunne du så ikke ligeså godt købe dig en oppustelig
> partner?
>
> --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

ja - den kan man da tørre cremen af uden at den ændrer udseendet
væsentligt.....

Fra : Peter Juhl

Dato : 31-05-08 01:35

Barney Gumble wrote:

> Så tror jeg, at jeg bliver nødt til at erklære mig uenig med dig.

Det gør ikke dine spørgsmål mere rigtige...

Fra : Barney Gumble

Dato : 31-05-08 01:46

Peter Juhl skrev:

> Det gør ikke dine spørgsmål mere rigtige...

Mine spørgsmål kan næppe betegnes 'rigtige' eller 'forkerte'. Det er kun
svarene der kan tildeles disse prædikater.

BG

Fra : Peter Juhl

Dato : 31-05-08 11:31

Barney Gumble wrote:

> Mine spørgsmål kan næppe betegnes 'rigtige' eller 'forkerte'. Det er kun
> svarene der kan tildeles disse prædikater.

Det kan alle dine spørgsmål... og dine svar.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-05-08 12:50

On Sat, 31 May 2008 01:58:40 +0200, Barney Gumble <nope@nospam.com>
wrote:

>Så tror jeg, at jeg bliver nødt til at erklære mig uenig med dig.

jamen er du højre mand og for du noget sex ( som du altså ikke betaler
for )

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 21:17

> [...]
> <nope@nospam.com>

> jamen er du højre mand og for du noget sex ( som du altså ikke

og svaret er...........? nå ikke

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-05-08 12:49

On Sat, 31 May 2008 01:53:05 +0200, Barney Gumble <nope@nospam.com>
wrote:

>Kunne det tænkes, at mænd på højre- og venstrefløjen har en forskellig
>opfattelse af, hvaf kvalitetsfisse er?

Kært barn har mange navne - men når det nu ikke bliver tol noget er
det så ikke i bund og grund bare en lam undskyldning ?

Jeg mener en hel del kvinder skal kysse nogen frøer før prinsen kommer
men hvorfor så ikke fordele det lige i mellem højre og venstre fløj -
men nej det vil de ikke og det synes jeg faktisk er urigmeligt at den
Danske kvinde ikke kan se igenem det med det politiske standpunkt og
gi højre manden en Chanse - men nej ! det vil hun ikke ...

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 21:28

> [...]
> standpunkt og
> gi højre manden en Chanse - men nej ! det vil hun ikke ...

after all - kvinderne - nogen af dem - har osse udviklet sig

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-05-08 12:42

On Sat, 31 May 2008 01:43:10 +0200, Barney Gumble <nope@nospam.com>
wrote:

>Kunne det tænkes, at mænd på højrefløjen hellere vil have 100 %

så du mener grunden til at de ikke for noget eller meget lidt er fordi
de går og venter på den eneste ene ?

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 21:25

> [...]
> <nope@nospam.com>

> så du mener grunden til at de ikke for noget eller meget lidt

aha - de venter til forlovelsen er ovre og de er blevet viet af
en sognepræst efter at faderen har sagt god for deres
tilkommende - eddermaneme gammeldags (konservativt om I vil)

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 12:49

"Barney Gumble" <nope@nospam.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> at 50 % får en undervisning på 100 % niveau (for det er jo
> alligevel de stærkeste skuldre der skal bære læsset).

jomen - vær du glad for at det er sårn - for så er ud jo i det
mindste istand til at skrive nødtørfstigt og endda ha en
computer.....

lucky you

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 12:51

> Kunne det tænkes, at mænd på højrefløjen hellere vil have 100 %
> kvalitetsfisse 50 % af tiden, frem for 50 % skodfisse 100 % af
> tiden?

måske - men tanker er toldfrie - får de overhovedet bare det der
ligner 50 pct skodfisse.....

Fra : Chokmah

Dato : 31-05-08 13:49

"Ben 9" <hvad.sk@l.man.sige> skrev i en meddelelse

> ku det være omvendt - at mænd der aldrig får fisse ender i dansk
> folkeparti?

Noget går der jo helt galt for dem - først kan de nok ( ikke lide sig selv )
så er den gal med pærkerne og i de sidste armod er det kvinderne den er gal
med ..
man skulle elles tro der var lidt af meget til også dem - jeg har mødt hele
2 kvinder der stemmer på df men godt nok ikke nogen der vejer under 120 kg -
men når man er ude på højre fjøjen så må det være det indre der tæller ..

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 21:29

"Chokmah" <usnet1*@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> nogen der vejer under 120 kg - men når man er ude på højre
> fjøjen så må det være det indre der tæller ..

hvis der overhovedet er noget der tæller - eller noget at tælle
med

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-08 02:23

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message
> Hvorfor for mænd på højre fløjen så lidt fisse ?

Hvorfor staver folk fra venstrefløjen så ubehjælpsomt?

/Kim

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-05-08 02:16

Kim Frederiksen wrote:
> Hvorfor staver folk fra venstrefløjen så ubehjælpsomt?

Hvis Bo i virkeligheden var fra venstrefløjen ville han ikke have et
helt så væmmeligt kvindesyn..

// Hans

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-05-08 12:54

On 31 May 2008 01:16:11 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Hvis Bo i virkeligheden var fra venstrefløjen ville han ikke have et
>helt så væmmeligt kvindesyn..

Hmm for det første er jeg ikke venstre ointeret jeg er politisk
radikal og af hjertet anarkist

for det andet så kan jeg ikke se hvordan man kan være vømmelig bare
fordi man har fået en del forskelig fisse ( over en del år ) - forklar
venligst hvor i væmeligheden består

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 21:20

> [...]
> bare
> fordi man har fået en del forskelig fisse ( over en del år ) -

det mest væmmelige er sku nok misundelsen

- osse selv om du praler, for det er sku da væmmeligt at tænke på
al den fisse man aldrig fik, får eller forventer at få

Fra : Frank Leegaard

Dato : 31-05-08 22:22

Ben 9 wrote:
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> det mest væmmelige er sku nok misundelsen
>

> - osse selv om du praler, for det er sku da væmmeligt at tænke på
> al den fisse man aldrig fik, får eller forventer at få

Nu er det lidt vanskeligt at være misundeligt på noget man ikke selv gad.

Jeg gad ikke en forsultet thaipige eller en afrikaner der ser dig som sin
frelse.

/F

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 31-05-08 22:56

Frank Leegaard skrev den 31-05-2008 23:21:

> Jeg gad ikke en forsultet thaipige eller en afrikaner der ser dig som sin
> frelse.

Forståes. Må være surt at det er Ben9 hun stønner i de hede øjeblikke.

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 23:41

"Thorbjørn Ravn Andersen" <thunderaxiom@gmail.com> skrev i
meddelelsen news:4841c8b9$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...

hehe - men hun må pænt nøjes må hun

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-06-08 00:33

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Forståes. Må være surt at det er Ben9 hun stønner i de hede
> øjeblikke.

Du lyder som en erfaren mand udi de dele?

Jeg har dog svært ved lige at fatte hvad sammenhængen skulle være

/F

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 23:41

> Jeg gad ikke en forsultet thaipige eller en afrikaner der ser
> dig som sin
> frelse.
>
> /F

nå - hvad gjorde du så?

Fra : Chokmah

Dato : 01-06-08 10:34

> nå - hvad gjorde du så?
Frank gør bestemt ingenting - hans sympati og mangel på samme koster
ingenting efter som Frank ikke har ret meget af noget som helst - så har han
heller ikke noget at dele ud af og skulle det endeligt ske så er sgu nu en
gang for nærrig ... det er sådan et eller andet der b.la kommer samme med de
mogolide fysiske træk af mange uskønne ting når man er det sidste skud på
stammen i rigtigt mange generationers fætter kusine sex

Fra : Ben 9

Dato : 01-06-08 20:21

> [...]
> fysiske træk af mange uskønne ting når man er det sidste skud
> på stammen i rigtigt mange generationers fætter kusine sex

lol - frank hedder slet ikke frank men ahmed?

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-06-08 21:23

Ben 9 wrote:
> "Chokmah" <usnet1*@gmail.com> skrev i meddelelsen

> lol - frank hedder slet ikke frank men ahmed?

Nu er det jo så ikke mig der erklæret klinisk idiot og sendt på
førtidspension for det.

Snak med dem der er det og vend frisk tilbage.

/F

Fra : Ben 9

Dato : 01-06-08 22:38

> Nu er det jo så ikke mig der erklæret klinisk idiot og sendt på
> førtidspension for det.
>
> Snak med dem der er det og vend frisk tilbage.
>
> /F

OK og salaam

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-06-08 23:19

Ben 9 wrote:

> OK og salaam

Hedder det ikke peperoni?

/F

Fra : Ben 9

Dato : 01-06-08 22:38

> Nu er det jo så ikke mig der erklæret klinisk idiot og sendt på
> førtidspension for det.
>
> Snak med dem der er det og vend frisk tilbage.
>
> /F

hmmmm - du sku ha været tørret af i tørklædet!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-06-08 23:20

Ben 9 wrote:

> hmmmm - du sku ha været tørret af i tørklædet!

Var det bemærkningen du blev mødt med hele din barndom?

/F

Fra : Steen Johansen

Dato : 01-06-08 07:15

> [...]
>
> Jeg gad ikke en forsultet thaipige eller en afrikaner der ser dig som sin

Der er ikke ret meget du gider--- kun at være her og dumme dig-- det er du
til gengæld meget god til---

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 01-06-08 09:28

On Sun, 1 Jun 2008 08:15:07 +0200, "Steen Johansen"
<steenbelle@galnet.dk> wrote:

>Der er ikke ret meget du gider--- kun at være her og dumme dig-- det er du
>til gengæld meget god til---

Go og go det er måske så meget sagt - men han bruger rigtigt meget tid
på det - det skal man næsten når man som Frank er den der skriver
aller mest i hele Danmark

MvH Bo M Mogensen

Fra : Chokmah

Dato : 01-06-08 10:30

"Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg gad ikke en forsultet thaipige eller en afrikaner

Frank at du aldrig har været mere ind nogen timer uden for provinsen giver i
sagens natur et provinsielt livssyn - men du er slet og ret af den opfatelse
at lige så snart man står af flyveren i Afrika asien eller Sydamerika - så
er der ikke andet ind forsulttede afmagrede mennesker der kravler rundt i
rende stenene efter et _ eller _ andet at spise , nu har jeg jo set det
meste af verden og du har ingenting set - det eneste sted hvor jeg har set
nogen lide af fejl / under ernæring var i Liberia , hvor en del børn havde
de her oppustede maver p.gr orm ...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 31-05-08 22:50

Bo M Mogensen wrote:
> [...]
> for det andet så kan jeg ikke se hvordan man kan være vømmelig bare
> fordi man har fået en del forskelig fisse ( over en del år ) - forklar

Det lyder som om at det du mener er den vigtigste egenskab ved en
kviden er at hun har en fisse...

// Hans

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 23:43

> Det lyder som om at det du mener er den vigtigste egenskab ved
> en
> kviden er at hun har en fisse...
>
> // Hans

røven og patterne er osse vigtige!!

nu skriver du i øvrigt "kviden" og så tænker jeg på "kvidren" og
det er en absolut fejl ved det svag køn

Fra : Chokmah

Dato : 01-06-08 10:38

> Det lyder som om at det du mener er den vigtigste egenskab ved en
> kviden er at hun har en fisse...

Det er sådan når man debattere dette og hint så bringer som regal en enkelt
ting man sætter i fokus også tager man den derfra
men nu når du siger det så erindre jeg nu ej heller mange fra det smukke
køns side der gad indgå social relationer med folk fra Højre fløjen

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-08 03:08

> Hvis Bo i virkeligheden var fra venstrefløjen ville han ikke have et
> helt så væmmeligt kvindesyn..

Aha, i så fald ville han altså ikke sympatisere med muhamedanere hvis
kvindesyn ikke er den store hemmelighed?

/Kim

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 31-05-08 10:29

Hans Joergensen wrote:

> Hvis Bo i virkeligheden var fra venstrefløjen ville han ikke have et
> helt så væmmeligt kvindesyn..

Bo er radikal, hvilket ikke passer til resten af hans gøren og laden,
og hans menneskesyn i øvrigt, men det er vel det fænomen der
kaldes "at være radicool" ?

--
Ejvind
Bo M. Mogensen, bekræfter i juragruppen:

Fra : Peter Juhl

Dato : 31-05-08 11:38

Kim Frederiksen wrote:

> Hvorfor staver folk fra venstrefløjen så ubehjælpsomt?

Det er svært at ramme tasterne når man får sex...

Fra : N_B_DK

Dato : 31-05-08 11:48

"Peter Juhl" <kendal_mintcake@live.dk> wrote in message

> Det er svært at ramme tasterne når man får sex...

At onanere imens, er ikke at få sex.

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)

Fra : Peter Juhl

Dato : 31-05-08 11:54

N_B_DK wrote:

> At onanere imens, er ikke at få sex.

Det ved jeg - men bare rolig, du er ikke talt med.

Fra : Chokmah

Dato : 31-05-08 13:55

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "Peter Juhl" <kendal_mintcake@live.dk> wrote in message

> At onanere imens, er ikke at få sex.

Sex er sex - men hvis jeg råber også spørger pænt så kan jeg sikkert godt få
oral sex imens jeg taster

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 31-05-08 14:27

On Sat, 31 May 2008 14:54:37 +0200, "Chokmah" <usnet1*@gmail.com>
wrote:

>Sex er sex - men hvis jeg råber også spørger pænt så kan jeg sikkert godt få
>oral sex imens jeg taster

Er det ikke synd for din hund...???

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-05-08 14:46

On Sat, 31 May 2008 15:27:07 +0200, S. A. Thomsen
<s_a_thomsen@yahoo.com> wrote:

>Er det ikke synd for din hund...??

Vi må alle sammen gøre godt med hvad vi har - jeg har en prægtig
kvinde der klare den side af sagen - men hvis det er sådan du kringler
den .... så håber jeg sgu det kun er oralt

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 21:23

> Vi må alle sammen gøre godt med hvad vi har - jeg har en
> prægtig
> kvinde der klare den side af sagen

ja - jeg har både kvinde og hund og hun ska sku holde sig fra
hunden - den ka sku gå ind til naboen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-05-08 12:56

On Sat, 31 May 2008 03:23:05 +0200, "Kim Frederiksen" <kim snabel-a

>Hvorfor staver folk fra venstrefløjen så ubehjælpsomt?

Man kan ikke få alt - nogen er gode til at stave andre for fisse nogen
for begge dele -

og for lige at gå over i den anden grøft så stod der på Jacop haugards
første valg plakat :
det er bedre at få fisse ind at stemme på dkp og det er også bedre
ikke at få fisse ind at stemme på dkp

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 21:18

dk> skrev i meddelelsen
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message
>
> Hvorfor staver folk fra venstrefløjen så ubehjælpsomt?
>
> /Kim

fordi de gloede på lærerindens patter i stedet for at fedte for
hende

Fra : Jim

Dato : 31-05-08 15:24

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvorfor for mænd på højre fløjen så lidt fisse ?

Du er uden tvivl på venstrefløjen.
Vi på højrefløjen praler ikke af vores erobringer.
Vi er de lykkelige, og venstrefløjen er så gnaven som du, ... fordi du får
for lidt polish på 1'eren.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-05-08 15:36

On Sat, 31 May 2008 16:23:43 +0200, "Jim"

>Du er uden tvivl på venstrefløjen.

Jeg er radikal

>Vi på højrefløjen praler ikke af vores erobringer.
>Vi er de lykkelige

er det den glæde som kristen oplever ved at leve i afholdenhed ?

MvH Bo M Mogensen

Fra : Jim

Dato : 31-05-08 17:59

> Jeg er radikal

Ja, netop, som jeg siger; på venstrefløjen.

> er det den glæde som kristen oplever ved at leve i afholdenhed ?

Vi er ikke mange kristne på højrefløjen, hvis du med kristen mener, at man
følger biblen til punkt og prikke samt tror på, hvad trosbekendelsen siger.
Jeg har ikke været medlem af folkekirken i mange år..

Vi er trods alt rationelt tænkende mennesker.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 31-05-08 22:56

On Sat, 31 May 2008 18:59:02 +0200, "Jim"

>Vi er trods alt rationelt tænkende mennesker.

Hmm derfor er det da meget rart at at være seksuelt aktiv

MvH Bo M Mogensen

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 31-05-08 16:01

Jim skrev den 31-05-2008 16:23:
> [...]
> Vi på højrefløjen praler ikke af vores erobringer.
> Vi er de lykkelige, og venstrefløjen er så gnaven som du, ... fordi du får

Er det generelt eller kun dig, at du i ramme alvor argumenterer med "det
du siger, er du altså selv"?

Fra : Jim

Dato : 31-05-08 18:03

> Er det generelt eller kun dig, at du i ramme alvor argumenterer med "det
> du siger, er du altså selv"?

Bo må jo have et problem, siden han gerne vil skrive om, hvor lidt andre
får.. Det er jo som oftest en måde at forkleine sit eget problem på.
Men som andre skriver, så vil jeg da også hellere have et blowjob af en babe
og dytte hende i bamsen en gang om ugen fremfor at skulle ligge og runke i
en kopi af Marianne Jelved hver aften.

Fra : Ben 9

Dato : 31-05-08 21:33

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i
meddelelsen
> [...]
> blowjob af en babe og dytte hende i bamsen en gang om ugen
> fremfor at skulle ligge og runke i en kopi af Marianne Jelved

smut du nu ind i sofaen til hende den grimme som du hænger på i
mange åpr endnu - ungerne ska jo lige flytte hjemmefra før du
skrider..... og så er du selv lidet attraktiv.... surt

Fra : CHR

Dato : 01-06-08 02:10

"Bo M. Mogensen" skrev

> Hvorfor for mænd på højre fløjen så lidt fisse ?

De tror jeg faktisk de gør for deres kvindelige meningsfæller kan ikke svare
for sig.

> [...]
> Dybest set skulle man jo tro på at kvinder tænder på den stærke mand
> der tænker på sig selv og skider på alle andre !

Alle højre-orienterede er grimme eller bliver det.
Det er karma.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 01-06-08 09:27

On Sun, 1 Jun 2008 03:10:21 +0200, "CHR" <delete@delete.dk> wrote:

>De tror jeg faktisk de gør

Så er det hemmeligt

> for deres kvindelige meningsfæller kan ikke svare
>for sig.

i det store hele godt det samme - kender en meget stor pige på 240
pund der har stemt df - det gik nogenlunde ind til hun skulle til at
forklare hvorfor , var hun så bare en forsmået racist så var det til
at tage at føle på men nej nej ...hun mente der var genemtænkte grunde
til det - da jeg spurgte ind til det for at få en forklaring ja så
blev ret sur ...

>Alle højre-orienterede er grimme eller bliver det.
>Det er karma.

Nu er der mange måder at være grim på - men jeg tror ikke man bliver
højre ointeret af at kunne lide sig selv , det at kunne lide sig selv
hænger ofte sammen med en sympati for andre og selve ånden i højre
fløjen er en enten lede eller ligyldighed ved andre ind sig selv.

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ben 9

Dato : 01-06-08 10:21

> [...]

> højre
> fløjen er en enten lede eller ligyldighed ved andre ind sig

du har så afgjort ret

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-06-08 16:03

Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
> at tage at føle på men nej nej ...hun mente der var genemtænkte grunde
> til det - da jeg spurgte ind til det for at få en forklaring ja så

Jeg kan forstå at vi her er inde på Nusle/Søs?

/F

Fra : Ben 9

Dato : 01-06-08 20:28

> Jeg kan forstå at vi her er inde på Nusle/Søs?
>
> /F

POINT

Fra : Kim2000

Dato : 01-06-08 15:48

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvorfor for mænd på højre fløjen så lidt fisse ?

Hvorfor staver venstrefløjen så ringe?

(Nu vi er ved mudder)

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 01-06-08 16:34

On Sun, 1 Jun 2008 16:47:31 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>Hvorfor staver venstrefløjen så ringe?

de kan sikkert ikke koncentrere sig så godt p.gr af al det fisse de
for ... dem der for ingenting eller for lidt har mere tid og overskud
til den slags

MvH Bo M Mogensen

Fra : Kim2000

Dato : 01-06-08 16:42

> de kan sikkert ikke koncentrere sig så godt p.gr af al det fisse de
> for ... dem der for ingenting eller for lidt har mere tid og overskud
> til den slags

For skal være får, så lærte du også noget i dag

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-06-08 00:31

On Sun, 1 Jun 2008 17:42:05 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>For skal være får, så lærte du også noget i dag

Hver sin lyst hvis får gør det så fred være med det - men jeg er til
Damer eller damen ... kvinden ...

MvH Bo M Mogensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-06-08 18:35

> [...]

> de kan sikkert ikke koncentrere sig så godt p.gr af al det fisse de
> for ... dem der for ingenting eller for lidt har mere tid og overskud

Jeg staver exceptionelt godt og får exceptionelt meget mere fisse, end jeg
fik i mine venstreorienterede dage. Faktisk får jeg så meget fisse, at det
er en ren lise af få lov til at nøjes med at spille en fodboldkamp
alternativt se en i TV.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-06-08 18:43

> Faktisk får jeg så meget
> fisse, at det er en ren lise af få lov til at nøjes med at spille en
> fodboldkamp alternativt se en i TV.

OK, jeg har tænkt lidt over det. Min alder spiller givet ind. Jeg mener, jeg
er jo ikke 23 længere, hvor tre gange sex om dagen var et absolut minimum -
og helst med tre forskellige piger. Nu vil jeg sgu' ikke besværes mere end
max. én gang i døgnet med dén slags - og det skal helst være med den samme
hver gang.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ben 9

Dato : 01-06-08 20:27

> [...]
> piger. Nu vil jeg sgu' ikke besværes mere end max. én gang i
> døgnet med dén slags - og det skal helst være med den samme

du er begyndt at resignere - eller leve med vilkårerne

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-06-08 20:57

> du er begyndt at resignere - eller leve med vilkårerne

Jada. Det giver mig fred i sjælen.

Er du ikke?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ben 9

Dato : 01-06-08 21:05

> "Ben 9" <hvad.sk@l.man.sige> skrev i en meddelelse

> [...]

joda - det kommer med alder og modning

husker endnu da armen blev træt før pitten - nu er det omvendt!

Fra : Ben 9

Dato : 01-06-08 20:26

> [...]
> jeg så meget fisse, at det er en ren lise af få lov til at
> nøjes med at spille en fodboldkamp alternativt se en i TV.

din stavning er der ikke noget i vejen og den kan du ikke lyve om

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 02-06-08 00:37

On Sun, 1 Jun 2008 19:35:19 +0200, "Jens Bruun"

>Jeg staver exceptionelt godt og får exceptionelt meget mere fisse, end jeg
>fik i mine venstreorienterede dage.

forskelige mennesker forskelige succes historier

MvH Bo M Mogensen

Fra : Ben 9

Dato : 01-06-08 20:25

> [...]
> fisse de
> for ... dem der for ingenting eller for lidt har mere tid og

nogen ghar lyst til at bolle andre har lyst til at stave

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-06-08 21:28

Ben 9 wrote:
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> nogen ghar lyst til at bolle andre har lyst til at stave

og nogen kan man se og fornemme ikke kan finde ud af nogen af delene.

Særligt dem der har behov for at fortælle hvor meget de scorer, kan man nok
give en extra eftertanke.

/F

Fra : Ben 9

Dato : 01-06-08 22:39

> [...]
> delene.
>
> Særligt dem der har behov for at fortælle hvor meget de scorer,

er det ham fra damhuskroen du mener - ja, det var da mere pral
end pik

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-06-08 23:21

Fra : Frank Leegaard

Dato : 01-06-08 23:22

Ben 9 wrote:
> "Frank Leegaard" <frankFJERN@superbruger.dk> skrev i meddelelsen

> er det ham fra damhuskroen du mener - ja, det var da mere pral
> end pik

Tænkte ikke på nogen speciel. Er man blevet voksen er man nok også vokset
fra at fortælle om hvor meget man scorer.

/F

Fra : Ben 9

Dato : 02-06-08 08:56

> Er man blevet voksen er man nok også vokset
> fra at fortælle om hvor meget man scorer.
>
> /F

men ikke i dansktimerne