filoverførsel mellem to MVB kunder?
Fra : Per

Dato : 30-04-08 18:08

MVB reklamerer med at man uanset internet hastighed kan overføre til deres
"M drev" med 100Mbit. Men er der nogen der har erfaring med at overføre
filer mellem hindanden på MVB nettet?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 30-04-08 20:55

On Wed, 30 Apr 2008 19:07:37 +0200, "Per" <ihate@spam.com> wrote:

> MVB reklamerer med at man uanset internet hastighed kan overføre til
> deres "M drev" med 100Mbit. Men er der nogen der har erfaring med at
> overføre filer mellem hindanden på MVB nettet?

Det foregår med den Internet-hastighed, man har købt. Det er kun deres
netværks-share, der er undtaget fra begrænsningen.

-A