Rygsøjle Gigt
Fra : A Joergensen

Dato : 03-05-08 17:08

Søger noget alternativ som måske kan lindre denne sygdom også kaldet Morbus
Bechterew
PT er den meget aktiv og smertefuld.
Ud over alm lægeord medicin har jeg prøvet
akkupunktur/Mælkebøttesaft/Healing
Alt uden virkning desværre.
Måske her er en klog "Heks" eller "Trold" der kan noget andre ikke formår
vedr gigt.
Har også prøvet ikke at spise svinekød i 1/2 år.

Mvh Jørgensen

Fra : Rado

Dato : 08-05-08 10:35

On Sat, 3 May 2008 18:08:14 +0200, "A Joergensen" <No@mail.com> wrote:

> [...]
>vedr gigt.
>Har også prøvet ikke at spise svinekød i 1/2 år.

Prøv f.ex. Bruno Groening vennekredsen, de har lokale grupper rundt om
i landet, og det er gratis:

http://www.bruno-groening.org/dansk/default.htm
http://www.bruno-groening.org/dansk/kreis/defaultkreis.htm

Vælg "Danmark" her, så får du en kontaktadresse:

http://www.bruno-groening.org/dansk/contact/defaultcontact.htm

Læs evt. også "Alt kan heales" af Martin Brofman:

http://www.bog-mystik.dk/default.asp?Action=Details&Item=2243
http://www.healer.ch/dk-index

Nogle succeshistorier:

http://www.healer.ch/success.html

--
Rado

The greatest obstacle to discovery is not ignorance
but the illusion of knowledge.