Gammel hestesko
Fra : Nana Sørensen

Dato : 20-05-08 20:20

Hej gruppe...

Jeg skal bruge en gammel hestesko, og en i anden gruppe foreslog mig at
spørge her.
Er der en der har en slidt/gammel hestesko jeg må få/købe? Det er vigtigt at
den ikke er sølvblank og ny at se på, da dekorationsværdien er det vigtige.
Jeg kommer fra rødovre og kan afhente i kbh-området. Håber at nogen kan
hjælpe.

Mvh Nana

Fra : Kim

Dato : 20-05-08 20:56

"Nana Sørensen" <nana@sletdetherphobia.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> vigtige.
> Jeg kommer fra rødovre og kan afhente i kbh-området. Håber at nogen kan

Hvis du gider køre til Amager, skal jeg gerne samle en hel stak til dig.

Mvh, kim

Fra : Nana Sørensen

Dato : 20-05-08 22:39

"Kim" <JohnDoe@Falskmail.dk> wrote in message
> "Nana Sørensen" <nana@sletdetherphobia.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis du gider køre til Amager, skal jeg gerne samle en hel stak til dig.
>
> Mvh, kim

Hvis de er gamle og slidte, så er jeg absolut frisk på at trille til amager.

Vil du være sød at sende mig en mail med din adresse og telefonnummer? Bare
så du ikke smider personlige oplysninger her til fri afbenyttelse.
min mail er: nana snabel-a phobia punktum dk
Det er enormt sødt af dig.

Fra : Kim

Dato : 22-05-08 10:58

> [...]
> Bare så du ikke smider personlige oplysninger her til fri afbenyttelse.
> min mail er: nana snabel-a phobia punktum dk

Mailen er sendt i går... Håber adressen er korrekt.

Mvh, Kim

Fra : Kim

Dato : 22-05-08 11:00

> [...]
> Bare så du ikke smider personlige oplysninger her til fri afbenyttelse.
> min mail er: nana snabel-a phobia punktum dk
Kan se at "www.phobia.dk er hacket af en "Halla-Walla"-gruppe.
Håber ikke det er gået ud over mail-delen ?

Mvh, Kim

Fra : Nana Sørensen

Dato : 22-05-08 12:53

> Kan se at "www.phobia.dk er hacket af en "Halla-Walla"-gruppe.
> Håber ikke det er gået ud over mail-delen ?
>
> Mvh, Kim

Jeg har mailet dig. Og nej, walla-walla går ikke ud over mailen.
Hvis du er hjemme og har overskud i dag, så sig endelig til. Jeg har mailet
mit telefonnummer.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 21-05-08 15:47

"Kim" <JohnDoe@Falskmail.dk> writes:

> Hvis du gider køre til Amager, skal jeg gerne samle en hel stak til dig.

Se. Folk er så hjælpsomme. :)

Mvh Trine

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-05-08 04:37

On May 22, 11:59 am, "Kim" <John...@Falskmail.dk> wrote:

> Kan se at "www.phobia.dker hacket af en "Halla-Walla"-gruppe.
> Håber ikke det er gået ud over mail-delen ?

Endda nogen som tror at bare fordi noget er helligt for dem så er det
det for hele verden....ynkeligt.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....