Finer ...
Fra : Ukendt

Dato : 12-05-08 16:26

Så er vi ved det sædvanlige:

Jeg skal bruge en plade østenfiner i 3,6 mm alternativt 4 mm. Jeg har været
i 3 trælasthandlere uden held. Nogen idet til hvem der har det stående i
storkøbenhavn og/eller syd for ....

Og så skal jeg bruge et stykke 10/12 mm med teak på den ene side (A/B) i ca
30 * 70 cm med årene på langs. Nogle ide'er ?

Bjarke

Fra : Henrik Kolle Rasmuss~

Dato : 17-05-08 00:10

"Bjarke M. Christensen" <Bjarke(snabel-a)grevestrand(punkt)dk> skrev i en
meddelelse news:482dcffb$0$34086$157c6196@dreader1.cybercity.dk...

mvh Henrik Kolle