Ansvarsforsikring
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 25-04-08 14:51

Hej

I ved det sikkert allerede, men da jeg ikke har set det her på
gruppen, tillader jeg mig at gøre opmærksom på, at folketinget sidste
fredag førstebehandlede et lovforslag, der vil gøre det obligatorisk
at have sin hest ansvarsforsikret, altså ligesom det er gældende lov
for hunde i dag.

Alle ordførere bakkede op om forslaget, som er fremstillet af
justitsministeren, så det er vist meget usandsynligt, at det ikke
bliver vedtaget.

Mvh Trine

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 28-04-08 03:58

On Apr 25, 3:51 pm, Trine Kornum Christiansen <n...@trinekc.dk> wrote:
> [...]
>
> Alle ordførere bakkede op om forslaget, som er fremstillet af
> justitsministeren, så det er vist meget usandsynligt, at det ikke

Det er også helt rimeligt.
Godt sådan en tit er inkluderet i en eller billigt at tilkøbe til en
landbrugsforsikring.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
Hold afstand....