Anemonevraget
Fra : Torben

Dato : 07-05-08 20:31

Hej,

Er der nogen der vil maile mig en WGS84 pos. på denne, Otto og Fusion. Eller
hvordan gør i andre, tager i ED50 pos. fra vragguiden og omregner ??

-Torben

Fra : Søren Arnvig

Dato : 07-05-08 23:56

"Torben" <trp@fjerneshajq.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Er der nogen der vil maile mig en WGS84 pos. på denne, Otto og Fusion.
> Eller hvordan gør i andre, tager i ED50 pos. fra vragguiden og omregner ??

http://users.pandora.be/tree/wreck/north-sea/wgs84-ed50-osgb36.html

Søren Arnvig

Fra : Henrik Manley

Dato : 08-05-08 07:25

Her er lidt du kan hygge dig med.... Alle er i WGS84

Cronborg 55:40,167 12:41,844
Indfødsretten 55:43,501 12:40,403
Møen 55:46,593 12:45,495
Sinne Nordfisk 55:49,085 12:42,022
Anemonevraget 55:49,830 12:41,565
Landgangsbåden 55:50,596 12:45,375
Ernte 55:51,947 12:36,284
Cementbåden 55:51,947 12:44,511
Hven Vest 55:53,392 12:38,350
Livlig 55:53,624 12:39,537
Rubine 55:54,339 12:38,822
Leda 55:54,459 12:37,865
Hven Prammen 55:55,102 12:38,702
Robert 55:55,537 12:43,246
Ceylon 55:56,286 12:38,091
Sjælland 55:58,585 12:33,485
Kalle 55:58,763 12:38,007
K7 55:59,174 12:38,239
Fremad S/S 55:59,209 12:37,504
Snarenssvend 55:59,440 12:36,855

Johannes L 56:00,072 12:43,220
Jylland 56:00,422 12:36,174
Cimbria 56:01,521 12:39,276
Gl. Trævrag 56:01,685 12:38,872

Twin 56:01,525 12:36,599
Rezlaff 56:03,908 12:37,634
Otto 56:04,073 12:37,574

Gunda Wal 56:04,854 12:34,385
Wargön 56:04,858 12:36,125
Hotellet 56:05,138 12:38,495
Polaris 56:06,591 12:34,700
Minestryger M575 56:08,722 12:28,582
Ägil 56:10,420 12:27,121
Fusion 56:10,674 12:21,181
Julie 56:14,423 12:24,752
Martina Syd (Broen) 56:15,755 12:25,025
Eisfish S/S 56:16,081 12:11,487
Martina Nord 56:17,657 12:24,275

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Henrik Manley

Dato : 08-05-08 07:47

> Er der nogen der vil maile mig en WGS84 pos. på denne, Otto og Fusion.
> Eller hvordan gør i andre, tager i ED50 pos. fra vragguiden og omregner ??

Her i vores område trækker jeg bare 0,035 fra på den nordlige og 0,073 på
den østlige. Du kan altid se omregningen på søkortenen, der plejer det at
stå.

Vragguidens positioner stammer i høj grad fra DykInfo (dykinfo.dk) og er
samlet sammen fra mange kilder og personer i sin tid.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Torben

Dato : 08-05-08 08:04

"Henrik Manley" <m@nley.dk> wrote in message

> [...]
>
> Vragguidens positioner stammer i høj grad fra DykInfo (dykinfo.dk) og er
> samlet sammen fra mange kilder og personer i sin tid.

Tusinde tak Henrik, glæder mig til at prøve det i weekenden

-Torben

Fra : Happy Diver

Dato : 08-05-08 18:27

> [...]
>Hej,
>
>Er der nogen der vil maile mig en
>WGS84 pos. på denne, Otto og Fusion. Eller

Du kan også lade GPS'en regne om ved at skrive ind
i kendt format og bede den angive i ønsket format.