camping i Soltau
Fra : SB

Dato : 07-05-08 20:16

Hej

Overvejer at tage en tur til Heidepark med min datter her til sommer, da hun
kun er 10 år og ikke så meget tysktalende ville det være rart med en
campingplads hvor der er andre fra skandinavien.
fandt en der hed noget med skandinavien camping, men kommer der andre der
fra de nordiske lande, eller er det bare et navn?
Ellers nogen pladser der kan anbefales i kort køreafstand fra parken?

Søren

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 07-05-08 23:19

"SB" <sobo@SLETTESofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> fra de nordiske lande, eller er det bare et navn?
> Ellers nogen pladser der kan anbefales i kort køreafstand fra parken?

Vi har brugt pladsen til et par overnatninger for en del år siden i
forbindelse med besøg i Heide park.
Der var ret mange danskere på pladsen, idet den i stor udstrækning blev
brugt som transit plads for folk på vej sydpå eller på vej hjem. Den ligger
jo meget tæt på motorvejen, så den er nem at komme til.
Dengang var det en udemærket plads med bl.a. indendørs swimmingpool. Det er
ca. 15 år siden vi var der, så der er formentlig sket en del siden.
Det er nemt at komme til Heide Park derfra. Tager vel ca. 15 min. Sørg for
at komme til parken lige så snart de åbner. Der er rigeligt i parken til, at
man kan få en dag til at gå. Er det på en af de store dage, kan der være en
del ventetid ved de populæreste forlystelser.

Kurt

Fra : SB

Dato : 09-05-08 05:43

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at man kan få en dag til at gå. Er det på en af de store dage, kan der
> være en del ventetid ved de populæreste forlystelser.

Regner med at tage ned til heidepark før tyskerne får ferie, og så en besøge
parken på en hverdag, burde vel begrænse muligheden for de helt store
ventetider en smule

men takker for svaret, bliver nok den vi nupper så

Søren