Bruge piletaster til at flytte cursor
Fra : Kurt G

Dato : 26-04-08 09:42

Jeg har et TImage, hvor jeg gerne vil bruge musetasterne til at flytte
cursor (de sidste fine hak).
Jeg regnede med at kunne bruge 'OnKeyDown', men den findes ikke for TImage.
Hvad gør man så?

Og hvordan flytter man cursoren med programmet?

Mvh Kurt

Fra : Harald

Dato : 26-04-08 13:57

"Kurt G" <kurt_g@guldbaek.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> TImage.
> Hvad gør man så?
>
> Og hvordan flytter man cursoren med programmet?

Brug formens OnKeyDown, husk at sætte KeyPreview=true

/H

Fra : Kurt G

Dato : 26-04-08 21:31

> [...]
> TImage.
> Hvad gør man så?
>
> Og hvordan flytter man cursoren med programmet?

Jeg skrev forkert, det er piletasterne og ikke musetasterne, jeg gerne vil
bruge!
Men jeg tror nu, at Harald havde gennemskuet det.

Jeg ser, hvad jeg får ud af det!

Mvh Kurt