debranding af k610i
Fra : jens rasmussen

Dato : 17-05-08 08:33

min datter har fået en K610i SE som er låst op af 3, men der er stadig
branding i tlfén - skal de også fjerne det ?
eller skal jeg selv betale ?

Jens

Fra : Andse

Dato : 17-05-08 08:53

Jeg ved ikke om 3 forpligter sig til at debrande den også, men ellers så
skal der nok være en unlocker, i nærheden af, hvor du bor.

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 17-05-08 17:06

Jeg spørger nok lidt dumt, men den er jo ikke låst mere, så man kan vel bare
hente en opdatering hos SE eller hva' ?

Jens

Fra : Andse

Dato : 17-05-08 17:37

Der er ingen spørgsmål der er dumme !

Debrandning og opdatering er ikke det samme...

Hvis du skal debrande en mobil, så svarer det til, at man installere en
anden
software (standard) i telefonen.
3 og bl.a. TDC har det med at lægge deres egen software i deres mobiler,
tænker specielt på TDC's 'Fly' ikon, som samtidigt gør mobilen langsom.

Ovenstående kan i mange tilfælde fjernes ved at man erstatter den
installerede
software med en standard software.

Når man så skal opdatere sin mobil, hvilket man i mange tilfælde selv kan
gøre
ganske gratis med et kabel. Har du ikke sådan et kabel, så kan det købes på
nettet.
Softwaren, som skal bruges, kan man hente på SE's hjemmeside, eller også
benytte den CD-Rom skive, der i mange tilfælde medfølger.

Hvis du ikke er helt tryg ved ovenstående, så vil jeg anbefale dig, at
kontakte
en mobil unlocker der kan tilbyde at debrande og opdatere din mobil.
Det koster nok en 200-300,-

Håber du blev ligt klogere !

Fra : steen bondo

Dato : 25-07-08 21:38

Andse wrote:

> Der er ingen spørgsmål der er dumme !

Bare vent. ;)

> Ovenstående kan i mange tilfælde fjernes ved at man erstatter den
> installerede software med en standard software.

Som man finder på.... CD eller SE hjemmeside..??

hilsen / regards
--
steen bondo

http://kajakparadis.dk <X> http://menzi.dk <X> http://oz6bu.dk
http://filshuse-teltplads.dk <X> ftp://ftp.menzi.dk
---

Fra : Anders

Dato : 26-07-08 05:42

Ja, eller hvis man bestiller det hos SE Unlock !