snooker spil
Fra : Kim Frandsen

Dato : 20-05-08 21:41

Hej,

findes der nogle gode snooker spil?
det kunne være fedt med f.eks. amatørturnering osv.

Fra : Ralph Køster

Dato : 21-05-08 07:14

Øv dig og spil på www.Carom3d.com

Der får du rigtige modstandere.

Virkelig et realistisk billardspil.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 21-05-08 17:50

"Ralph Køster" <Get@grip.now> wrote in message
> Øv dig og spil på www.Carom3d.com
>
> Der får du rigtige modstandere.
>
> Virkelig et realistisk billardspil.

Det var da en svært fed side, du der diskede op med, den kommer da til at
stjæle noget itd, kan jeg godt se.

/Ole

Fra : Kim Frandsen

Dato : 21-05-08 18:04

"Ralph Køster" <Get@grip.now> wrote in message
> Øv dig og spil på www.Carom3d.com
>
> Der får du rigtige modstandere.
>
> Virkelig et realistisk billardspil.

Var faktisk en billiardvariant jeg ikke var klar over eksisterede.
Jeg har spillet lidt på www.play89.com , er faktisk ret sjovt, spiller
selvfølgelig kun med playmoney, jeg synes
at det er latterligt at alt skal spilles om penge i dag, tag f.eks.
backgammon, jeg kan ikke finde et ordentligt
sted at spille online mere fordi alt handler om penge.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 21-05-08 07:15

"Kim Frandsen" <kimela@adslhome.dk> wrote in message
> Hej,
>
> findes der nogle gode snooker spil?
> det kunne være fedt med f.eks. amatørturnering osv.

Der findes et, der heder Snooker Championship 2003, det er faktisk ikke så
ringe igen. Det er lige det eneste, jeg kender.

/Ole

Fra : Ralph Køster

Dato : 21-05-08 20:03

Ja det snooker spil er ret syret. Reflektionerne i ballerne er fantastiske.
Det er klart et godt alternativ, men det er sjovt med "levende" modstandere,
selv om de sidder i brasillien eller khasakstan.

Det er dog desværre en del dårlige tabere på carom3d, så forbered dig på at
blive svinet til når du er heldig eller lidt for god.
Men screenshot og ban er det eneste middel der stopper de "tåber".

Men når det er sagt, så har jeg brugt MEGA mange timer derinde og er blevet
1 sølv laurel. (1 sølv laurbærkrans).
Det tog 1 år at nå dertil.

Ralph.

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 22-05-08 11:41

> [...]
>
> Men når det er sagt, så har jeg brugt MEGA mange timer derinde og er
> blevet 1 sølv laurel. (1 sølv laurbærkrans).

OK, der er jeg så ikke nået til, for DAMN jg får tæv
Men jeg skal da bruge mere tid derinde, det ligger da fast!

/Ole