er der nogen der kender filmen/spillet/san~
Fra : Ukendt

Dato : 20-05-08 17:13

Jeg har for under et år siden set en trailer til et spil eller en film, hvor
en soldat iført noget futuristisk gear går rundt i regnen i en fuldstændig
smadret by. I denne korte scene, som har været vist på dansk TV fornylig,
spilles noget dyster musik, som jeg heller ikke kan komme på.

Er der nogen der kan genkende noget i denne korte beskrivelse, som kan
hjælpe mig videre?

På forhånd tak
/Alex

FUT til dk.kultur.musik

Fra : Milan

Dato : 22-05-08 17:01

> [...]
> TV fornylig, spilles noget dyster musik, som jeg heller ikke kan komme på.
>
> Er der nogen der kan genkende noget i denne korte beskrivelse, som kan

Kunne lyde som traileren til Halo 3 (til Xbox360...)
Enderfilmen med genskin af flammer i hjelmens visir ?? Så er det sikkert
Halo 3

> På forhånd tak
> /Alex
Håber det var svaret

Finn

Fra : Silver

Dato : 23-05-08 06:05

> Kunne lyde som traileren til Halo 3 (til Xbox360...)
> Enderfilmen med genskin af flammer i hjelmens visir ?? Så er det sikkert
> Halo 3

Det er nok mere den her:

http://www.youtube.com/watch?v=ccWrbGEFgI8&feature=related

Gary Jules - Mad World, brugt som reklame for Gears Of War til Xbox 360.

Mvh
Silver.

Fra : Thomas Helgesen

Dato : 20-05-08 17:29

> [...]
> TV fornylig, spilles noget dyster musik, som jeg heller ikke kan komme på.
>
> Er der nogen der kan genkende noget i denne korte beskrivelse, som kan

Det må næsten være Gary Jules - Mad World? Spillet hedder Gears of War, og
traileren kan ses her: http://youtube.com/watch?v=ccWrbGEFgI8

/Thomas

Fra : Holst

Dato : 20-05-08 17:57

Thomas Helgesen wrote:

> Det må næsten være Gary Jules - Mad World? Spillet hedder Gears of War, og
> traileren kan ses her: http://youtube.com/watch?v=ccWrbGEFgI8

Hey, det er et Tears for Fears cover:

http://youtube.com/watch?v=nXuXikfIYHY

Fra : Olesen

Dato : 20-05-08 20:30
Fra : Jebir

Dato : 20-05-08 21:02

> [...]
> TV fornylig, spilles noget dyster musik, som jeg heller ikke kan komme på.
>
> Er der nogen der kan genkende noget i denne korte beskrivelse, som kan

- Kunne det være "traileren" til Gears of War?
http://www.youtube.com/watch?v=ccWrbGEFgI8

Musikken er af Gary Jules og fra filmen "Donnie Darko".

Vh.
Mikkel

Fra : Ukendt

Dato : 20-05-08 21:45

"Jebir" <mikkel@jebir.dk> wrote in message

> - Kunne det være "traileren" til Gears of War?
> http://www.youtube.com/watch?v=ccWrbGEFgI8
>
> Musikken er af Gary Jules og fra filmen "Donnie Darko".

Det var lige nøjagtig den, tusind tak for hjælpen alle sammen. Det er bare
så flot et nummer.
Nu vil jeg fluks smide den ned i tråden "Soundtrack"

/Alex

Fra : Lars

Dato : 20-05-08 21:41

Alex Linaa skrev
> [...]
> TV fornylig, spilles noget dyster musik, som jeg heller ikke kan komme på.
>
> Er der nogen der kan genkende noget i denne korte beskrivelse, som kan

Du tænker sikker på Gears of War. Der blev i traileren brugt Tears For Fears
nummeret Mad World, dog i en version af Gary Jules.
http://www.youtube.com/watch?v=t7Ig2JJRpdo

Mvh.

Fra : Lars

Dato : 20-05-08 21:44

Lars skrev
> Du tænker sikker på Gears of War. Der blev i traileren brugt Tears For
> Fears nummeret Mad World, dog i en version af Gary Jules.
> http://www.youtube.com/watch?v=t7Ig2JJRpdo

Jeg skal huske at se, at der er FUT på.
Jeg skal huske at se, at der er FUT på.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 21-05-08 06:20

"Alex Linaa" <www.linaa.com> crashed Echelon writing

> [...]
> en fuldstændig smadret by. I denne korte scene, som har været vist på
> dansk TV fornylig, spilles noget dyster musik, som jeg heller ikke kan

Gears of War?
http://www.youtube.com/watch?v=ccWrbGEFgI8

--
Bjarke Andersen

Fra : HB

Dato : 21-05-08 06:49

Det må være Gears Of War du tænker på....
musikken er Mad World med gary Jules
http://www.youtube.com/watch?v=4N3N1MlvVc4
Vh
Henrik

Fra : HB

Dato : 21-05-08 06:51

Spillet er Gears Of War
musikken er med Gary Jules
hedder Mad World
Traileren er her:
http://www.youtube.com/watch?v=TFnsjDDnLck

Fra : HB

Dato : 21-05-08 06:51

Traileren kan ses her:

Fra : -V-

Dato : 21-05-08 06:36

On 20 Maj, 18:13, "Alex Linaa" <www.linaa.com> wrote:
> Er der nogen der kan genkende noget i denne korte beskrivelse, som kan
> hjælpe mig videre?

Holy crap!

En masse svar og det seneste, fuldstændigt enslydende af samtlige
andre svar, mere end 12 timer efter spørgsmålet.
Nogen trænger til at opdatere deres tråde....

Iøvrigt er det et skønt nummer og en fantastisk film.

-V-

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 21-05-08 17:25

-V- skrev:

> En masse svar og det seneste, fuldstændigt enslydende af samtlige
> andre svar, mere end 12 timer efter spørgsmålet.
> Nogen trænger til at opdatere deres tråde....

Det er jo et resultat af en krydspostning med FUT, så folk i de to
andre grupper ikke opdager, at der er kommet svar.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-08 19:32

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote in message

> Det er jo et resultat af en krydspostning med FUT, så folk i de to andre
> grupper ikke opdager, at der er kommet svar.

Alternativet ville være at der kom svar i 3 grupper, og det er nok lige så
slemt.
Jeg var ikke helt sikker på i hvilken gruppe jeg skulle søge svaret, og der
var da et tydeligt FUT i den oprindelige meddelelse.

/Alex

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 21-05-08 19:44

Alex Linaa skrev:

> Alternativet ville være at der kom svar i 3 grupper, og det er nok
> lige så slemt.

Så havde der måske kun været ét svar.

Men det er ikke brok, jeg forstår godt dit valg.

> Jeg var ikke helt sikker på i hvilken gruppe jeg skulle søge
> svaret, og der var da et tydeligt FUT i den oprindelige meddelelse.

Men det kræver, at folk tjekker i en anden gruppe, om der er kommet
svar, og det er meget forlangt. Og så er der dem, der ikke ved, hvad
FUT er.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-08 20:26

> Men det kræver, at folk tjekker i en anden gruppe, om der er kommet svar,
> og det er meget forlangt. Og så er der dem, der ikke ved, hvad FUT er.

Det gør jo FUT ubrugeligt, og krydspost umulig.
Men du har givetvis ret, at man kan ikke forvente at alle forstår hvad FUT
betyder, og gider tjekke om der allerede er svar i en anden nyhedsgruppe.

/Alex

Fra : Silver

Dato : 21-05-08 16:38
Fra : Silver

Dato : 21-05-08 17:00

Sangen er Mad World - Gary Jules

Fra : Olesen

Dato : 22-05-08 19:26
Fra : Peter G

Dato : 23-05-08 23:14

"Alex Linaa" <www.linaa.com> writes:

> [...]
> spilles noget dyster musik, som jeg heller ikke kan komme på.
>
> Er der nogen der kan genkende noget i denne korte beskrivelse, som kan

Det er sgudda Mark Knopfler med "Irish Boy", er det!

--
Med venlig hilsen, Peter.
http://www.musicbrainz.org

Fra : Steen

Dato : 31-05-08 12:03

Alex Linaa skrev:
> [...]
> spilles noget dyster musik, som jeg heller ikke kan komme på.
>
> Er der nogen der kan genkende noget i denne korte beskrivelse, som kan

måske en af de der xbox reklamer der var for noget tid siden? kan bare
ik helt huske hvordan de var.. men der var vist en der mindede om din
beskrivelse..