COD 4 med helt ny spilleglæde!!
Fra : Silver

Dato : 18-05-08 00:38

Davs gruppe.

Kan være det er nævnt før, men man kan aktivere cheats hvis man samler 30
bærbare computere sammen som står rundt omkring i spillet, men man kan også
bare finde ens cfg fil og så ændre tallet til 30 derinde og så er cheats
aktiveret....

Så kommer det rigtig fede....man kan spille hele spillet igennem i
slowmotion!, det er den andensidste cheat man kan aktivere vha. melee
knappen, og det er ikke så spillet kører i hak men kører helt glidende i
slowmotion + at stemmerne og lyden også er strakt ud.

Men god damn det giver helt ny spille glæde at se eksplosioner og headshots
og granater på den måde :D, jeg havde gennemført spillet flere gange men nu
er min glæde ved spillet vendt tilbage (har nok aldrig rigtig forladt mig
;)), og jeg er vild med at aktivere slowmotion cheat og så cluster
granaterne hvor du kaster en granat og så springer den til 7 nye granater
der springer når de rammer jorden, det ser for vildt ud og især i slowmotion
:D.

Prøv det folkens hvis i ikke allerede har spillet med det, da det simpelthen
gør sidste års spil til en helt ny oplevelse :D.

Er der ikke ved at blive lavet en udvidelse til COD 4 eller er de igang med
et helt nyt spil?.

Mvh
Silver.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 18-05-08 08:37

"Silver" skrev

> Er der ikke ved at blive lavet en udvidelse til COD 4 eller er de igang
> med et helt nyt spil?.

Nyt ...

- Peter

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-05-08 11:31

Silver wrote:
> Er der ikke ved at blive lavet en udvidelse til COD 4 eller er de
> igang med et helt nyt spil?.

Lyder fedt, det må jeg da have prøvet

Der skulle komme både en COD5 og 6, udviklet af to forskellige firmaer.
5'eren tager så turen tilbage til WWII....men jeg skal da nok have det
alligevel

Fra : Klaus G.

Dato : 18-05-08 11:45

> Der skulle komme både en COD5 og 6, udviklet af to forskellige firmaer.
> 5'eren tager så turen tilbage til WWII....men jeg skal da nok have det
> alligevel
Come on mand. WW2 er så udbrugt at den historie minder om gennempulet polsk
luder...

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Per Nielsen

Dato : 18-05-08 11:48

Klaus G. wrote:
> Come on mand. WW2 er så udbrugt at den historie minder om gennempulet
> polsk luder...

Ja, jeg har desværre ikke noget at skulle have sagt i den forbindelse...Jeg
føler mig også lidt mæt hvad angår WWII. Ville meget hellere have en
udvidelsespakke til COD4.

Fra : Klaus G.

Dato : 18-05-08 15:57

> Ja, jeg har desværre ikke noget at skulle have sagt i den forbindelse...
I know, jeg skulle måske have quotet eller skrevet på en anden måde :)

> Jeg føler mig også lidt mæt hvad angår WWII. Ville meget hellere have en
> udvidelsespakke til COD4.
Jeg synes også at man har fået nok af WW2 FPS spil efterhånden, derfor jeg
ikke helt kunne forstå de ville til at lave endnu et spil i den årgang.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 19-05-08 05:55

Klaus G. <klaus_godt@hotmail.com> declared in:
483043ad$0$90265$14726298@news.sunsite.dk :

> [...]
> Jeg synes også at man har fået nok af WW2 FPS spil efterhånden,
> derfor jeg ikke helt kunne forstå de ville til at lave endnu et spil

Det må så være min (og sikkert en del andres) skyld.
Jeg er stadig meget ivrig efter spil i den genre. De har en atmosfære
man ikke finder i andre spil, og atmosfæren i spil (og film) betyder
rigtigt meget for mig.
.... Og så kan jeg ikke komme på fjende-typer jeg nyder at pløkke ned
mere end nazister.

Fra : Klaus G.

Dato : 19-05-08 06:26

> ... Og så kan jeg ikke komme på fjende-typer jeg nyder at pløkke ned
> mere end nazister.
Jeg synes nu de rammer det vældig godt i CoD4 singleplayer...

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Dopedog

Dato : 19-05-08 09:54

> [...]
> Jeg er stadig meget ivrig efter spil i den genre. De har en atmosfære
> man ikke finder i andre spil, og atmosfæren i spil (og film) betyder

Same here. Jeg ELSKER WWII spil (og film). Call Of Duty 2 (f.eks.) er et af
de fedeste spil jeg nogensinde har prøvet. Kun overgået af en 4-5 andre
titler, og der er så Call Of Duty 4 iblandt

Fra : Peter T.

Dato : 19-05-08 13:12

Klaus G. udviste en rettidig omhu og skrev:

> Come on mand. WW2 er så udbrugt at den historie minder om gennempulet
> polsk luder...

Man kunne gå tilbage til den amerikanske borgerkrig, hvor man skal lade
geværet med en pose krudt og en pind hver gang man skal skyde et skud. Det
kunne blive interessant - og muligvis en kende kedeligt i det lange løb. :)

--
Peter T.

Fra : Martin

Dato : 19-05-08 20:32

Peter T. wrote:

> [...]
> kunne blive interessant - og muligvis en kende kedeligt i det lange løb. :)

Tjaa.. hvis man kunne lave det som det adrenalin sus det sikkert måtte
have været dengang..

Der kommer en ordentlig flok løbende mod en... Gruppen skyder, men ikke
alle dør og løber videre mod en.. Kan du nå at lade!

Jeg er nok mest til nutiden mht spil, er sku lidt sejere at rende rundt
med en M4 Carabine*1, AK47 og MP5 end med Thompson og M1 Garand*2

*1 http://en.wikipedia.org/wiki/Image:M4w-att.jpg
*2 http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Garand.jpg

Fra : Klaus G.

Dato : 19-05-08 21:35

> Jeg er nok mest til nutiden mht spil, er sku lidt sejere at rende rundt
> med en M4 Carabine*1, AK47 og MP5 end med Thompson og M1 Garand*2
Enig. Men der skal heller gå for meget Crysis i den heller, så bliver det
"for meget" :)

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Jan

Dato : 20-05-08 06:55

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det
> kunne blive interessant - og muligvis en kende kedeligt i det lange løb.

Den ligger i Battlefield 1942 som mod
syntes det var kedelig at spille i længden , det tog for lang tid at genlade
Jan

Fra : Dr.Phil

Dato : 18-05-08 17:52

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bærbare computere sammen som står rundt omkring i spillet, men man kan
> også bare finde ens cfg fil og så ændre tallet til 30 derinde og så er

Og hvor/hvad er kommandoen ??

Fra : Silver

Dato : 18-05-08 21:06

> Og hvor/hvad er kommandoen ??

Hvis du selv vil ændre koden så alle cheats virker går du ind i :

Spillets directory/players/profiles/dit navn i spillet/config.cfg

Der finder du så linjen :

seta cheat_points "X" og ændrer X til 30 og gemmer filen

Nu kan du under options i spillet vælge cheats og så enten disable eller
enable dem, der står i bunden hvis det er en bestemt tast der aktiverer det
under spillet.

Og voila! du har en helt ny spilleglæde :D

Hygge.
Silver.