Far Cry på XP 64-bit?
Fra : Thomas Riis Hansen

Dato : 17-05-08 16:11

Hej

Er der nogen herinde, der har haft held til at køre Far Cry på Windows
XP 64-bit?

Jeg har prøvet med 64-bit patchen (1.32), men installationen fejler hver
gang, uanset om jeg har de "almindelige" patches (op til 1.4)
installeret eller ej. Jeg har læst mig til, at det skulle være muligt
at installere spillet på en 32-bit platform, og så flytte det over på
64-bit maskinen, men heller ikke det fungerer.

Nogen forslag?

/Thomas

Fra : Thomas Riis Hansen

Dato : 19-05-08 16:39

Thomas Riis Hansen wrote:
> [...]
> installere spillet på en 32-bit platform, og så flytte det over på
> 64-bit maskinen, men heller ikke det fungerer.

Ok, jeg fandt selv løsningen - og den lå jo lige for (næsten): Stop alle
32 bit processer i task manageren, ellers vil 64 bit patchen ikke køre!

Fra : Klaus G.

Dato : 19-05-08 17:12

> Ok, jeg fandt selv løsningen - og den lå jo lige for (næsten): Stop alle
> 32 bit processer i task manageren, ellers vil 64 bit patchen ikke køre!
Pfff, siger jo sig selv... eller nej :)

Nå men godt du skrev løsningen, så kan man jo huske på det hvis man selv
står med problemet engang.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Thomas Riis Hansen

Dato : 19-05-08 18:12

Klaus G. wrote:

> Nå men godt du skrev løsningen, så kan man jo huske på det hvis man selv
> står med problemet engang.

Ja, det var det jeg tænkte :) ... og så skal det i øvrigt lige have den
almindelige patch 1.4 oveni bagefter, før det vil køre!