hl2.exe stoppede mit TF2 spil ??
Fra : Hagar

Dato : 15-05-08 16:42

Hej

Her sidder man koncentreret og spiller Team Fortress 2, og lige med et
lukker spillet og op kommer en besked om at hl2.exe stoppede mit spil, og de
beklager. Æhh, jeg har ikke HL på min maskine, så hvordan det, er det nu jeg
skal til at begynde mit had mod Steam ?

Hagar

Fra : Bjarne K.

Dato : 15-05-08 17:10

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> de beklager. Æhh, jeg har ikke HL på min maskine, så hvordan det, er det
> nu jeg skal til at begynde mit had mod Steam ?

Team Fortres bruger vel samme engine, og sikkert samme programstumper, som
hl2

Bjarne K.

Fra : Hagar

Dato : 15-05-08 22:26

> Team Fortres bruger vel samme engine, og sikkert samme programstumper, som
> [...]

Se, det var en mulighed jeg ikke lige tænkte over, takker

Hagar

Fra : Martin

Dato : 16-05-08 00:16

Hagar wrote:

> Se, det var en mulighed jeg ikke lige tænkte over, takker

Nemlig.. HL2.exe er hele HalfLife 2 enginen, som stort set alle nyere
Valve spil er udviklet på (Alle spil i The Orange Box er udviklet på
Half Life 2 motoren)

PS
Ihh hvor det irriterer mig med den skide Medic update, før i tiden var
alle Medics meget bange og løb væk så snart man angreb dem, nu begynder
de fandme at angribe en selv!

Fra : Hagar

Dato : 16-05-08 05:51

> [...]
> Ihh hvor det irriterer mig med den skide Medic update, før i tiden var
> alle Medics meget bange og løb væk så snart man angreb dem, nu begynder de

Nu er det ikke lige medic jeg spiller mest, så jeg har slet ikke lagt mærke
til forandringen. Jeg plejer at spille som ingeneer eller pyro

Hagar

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 16-05-08 08:29

"Hagar" skrev

> Nu er det ikke lige medic jeg spiller mest, så jeg har slet ikke lagt
> mærke til forandringen. Jeg plejer at spille som ingeneer eller pyro

Hmm kunne være at man skulle tage sig lidt sammen og købe den orangebox ting
Spillede lidt TF2 da der var "fri weekend" for nogle uger siden :)
demoman - sniper - soldier ...

- Peter