Steam vil ikke registrere CS efter format
Fra : Jebir

Dato : 03-05-08 17:14

Hej

Jeg sidder med en kammerats søns ny-formatterede maskine, som lige er kommet
op og køre efter et virusangreb.
Jeg har netop installeret CounterStrike (fra en Counter Strike Anthology
dvd) og dermed også steam; jeg kan fint logge på steam, ingen problemer; men
når jeg vil starte CS, får jeg kun muligheden "Purchase". Hvis jeg går ind
og prøver at indtaste cd-key, får jeg at vide at den key allerede er
registreret; og ja, det er den - men til den account jeg sidder på....

Er der nogen der kan hjælpe mig til at få det til at køre?

Vh,
Jebir

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-05-08 17:59

"Jebir" skrev

> Er der nogen der kan hjælpe mig til at få det til at køre?

Login med din account og dine spil er automatisk tilgængelige
Hvis du ikke har taget backup af dine steam spil så kan du lade steam
downloade spillene natten over

- Peter

Fra : Bufferzz

Dato : 03-05-08 18:50

Log på med den bruger spillet før har været tilknyttet.

Spillet er låst til den bruger.