Soldier of fortune 3
Fra : Benny

Dato : 01-05-08 22:37

Er der nogen, som har prøvet spillet? hvad er jeres mening? i mine øjne
siger prisen et billigt
Benny

Fra : Hagar

Dato : 01-05-08 23:27

"Benny" <benny@fjerndetteord.vedfortet.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, som har prøvet spillet? hvad er jeres mening? i mine øjne
> siger prisen et billigt
> Benny

Jeg har ikke selv prøvet det, men du kunne få et lille indtryk ved at kigge
her http://www.youtube.com/watch?v=qg7NC4YO9PI
Det ligner ikke noget jeg gider, nok mere fordi jeg er cod4 fan

Hagar

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 02-05-08 13:26

Det som jeg synes var fedt ved spillene er den der semi-realistiske
blodighed, hvor man i etteren virkelig følte for sin modstander, når de
skreg af smerte...

Synes de prøver at være lidt for COD-wannabe udfra traileren

Fra : preben nielsen

Dato : 02-05-08 22:35

"Benny" <benny@fjerndetteord.vedfortet.dk> skrev i meddelelsen
> Er der nogen, som har prøvet spillet? hvad er jeres mening? i mine øjne
> siger prisen et billigt
> Benny

Hvis du vil eje verdenshistoriens dårligste spil, så køb det. Hvis du vil
kan jeg fremfinde det review, jeg skrev allerede få dage efter udgivelsen i
november.

Der er SÅ meget galt med det spil at man skulle tro det var løgn. Grafikken
er dog pæn og det blodige er da sjovt i 10 minutter.

-preben