Devil's Island Pinball
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 01-05-08 12:18

Ved I, om man i danske spilbutikker kan købe "Devil's Island Pinball"
på cd/dvd til brug i en Windows XP-computer?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : JYH

Dato : 02-05-08 11:46

Jørgen Grandt wrote:
> Ved I, om man i danske spilbutikker kan købe "Devil's Island Pinball"
> på cd/dvd til brug i en Windows XP-computer?

Prøv at kigge her:
www.spilpriser.dk

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 02-05-08 13:01

"JYH" skrev:

> Prøv at kigge her:
> www.spilpriser.dk

Tak. Og når jeg ikke ved søgning på "Devil's Island" i spilpriser.dk
får nogen hits, så eksisterer spillet vel ikke længere i danske
spilbutikker - eller hvad?

Jeg har fundet det et sted på nettet til 15 dollars, men synes at mere
end 700 kr. + diverse er lige i overkanten.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - alias www.hamigen.dk

Fra : JYH

Dato : 02-05-08 14:29

Jørgen Grandt wrote:

> Tak. Og når jeg ikke ved søgning på "Devil's Island" i spilpriser.dk
> får nogen hits, så eksisterer spillet vel ikke længere i danske
> spilbutikker - eller hvad?

Tjaaaah????
Hvis www.betafon.dk ikke har det, vil jeg tro at det ikke kan fås i DK.
De har nærmest alt, ellers kan man måske bestille det hos dem.
Prøv at ringe/maile til dem.

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 03-05-08 11:28

Jørgen Grandt skrev:
> Jeg har fundet det et sted på nettet til 15 dollars, men synes at mere
> end 700 kr. + diverse er lige i overkanten.

Hvis du har betalt 15 dollars i skolepenge, vil du få omkring 70 kr tilbage
;)

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 03-05-08 11:57

Jeppe Seidelin Dam skrev:

> Hvis du har betalt 15 dollars i skolepenge, vil du få omkring 70 kr
> tilbage

Øv! Jeg troede længe, det kun var mig selv der havde opdaget brøleren,
hehe.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.nyrnberggaarden.dk