Age of Conan
Fra : TT

Dato : 30-04-08 08:02

Så er Age of Conan på trapperne (MMORPG). Vi er en del der har store
forventninger til dette spil og vi trænger til noget nyt efter WoW.
Betaen starter den 1. maj og alle med preorder kan starte den 20. maj,
ellers er AoC tilgængelig fra den 23. maj.

Hvis du overvejer at gå igang med AoC, så smut en tur forbi det nye AoC
community og deltag i snakken.

Tag godt imod spillet og hjemmesiden :)

TT.
Age of Conan i Danmark | http://www.aocfan.dk

Fra : ASKF

Dato : 07-05-08 05:17

TT ytrede sig i <fv95hh$48f$1@news.net.uni-c.dk> med dette:

> [...]
>ellers er AoC tilgængelig fra den 23. maj.
>
>Hvis du overvejer at gå igang med AoC, så smut en tur forbi det nye AoC

Det er stadig muligt at melde sig til beta test, de skal bruge ca. 2
mio. spillere til en stress test, så der skulle være håb for at prøve
spillet inden det starter.

Ved du om stress testen starter den 10. maj, hvor de fjerner level
begrænsningen og åbner for alt indholdet?

>TT.
>Age of Conan i Danmark | http://www.aocfan.dk

Sitet er gemt
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : TT

Dato : 08-05-08 14:09

ASKF skrev:

> Ved du om stress testen starter den 10. maj, hvor de fjerner level
> begrænsningen og åbner for alt indholdet?

Er stress testen ikke allerede igang, det troede jeg. Der kommer jo ikke
nye spillere på, selvom man kan blive mere end lvl13. Desuden kommer de
vel aldrig op på 2 mio. testere, da der "kun" er 50.000 beta nøgler +
det løse.

Fra : Erik Dan

Dato : 09-05-08 03:59

"TT" <nomail@nomail.dk> wrote in message

> [...]
> starter den 1. maj og alle med preorder kan starte den 20. maj, ellers er

Lidt video fra AoC ,lavet af en der har adgang til open beta.
http://www.vimeo.com/979242
http://vimeo.com/user447117/videos

/ Dan