Rainbow Six Vegas - licens problem?!?
Fra : Niels Rasmussen

Dato : 23-04-08 20:18

Har lige installeret Six Vegas, men kan ikke starte/åbne spillet...

Fejlmedelse:

Could not write license data
Please contackt Costomer Support for further instruktions

Fejlmeddelse:

Trying to download version file from
http://patches.ubi.com/all_products_cab_files/rainbow_six_vegas.cab
to È‘|¨O.
Failed to download this version file (Unable to open target file.
).
Failed to download a version file. Update service cannot continue.
Unable to delete file name È‘|¨O.

Fra : Martin

Dato : 24-04-08 07:44

Niels Rasmussen wrote:
> Har lige installeret Six Vegas, men kan ikke starte/åbne spillet...
>
> Fejlmedelse:
>
> Could not write license data
> Please contackt Costomer Support for further instruktions

Vista?
Kør som administrator

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 24-04-08 08:38

Martin skrev:

> Vista?
> Kør som administrator

Nix, XP med "aktuel bruger"

Det pudsige er, at jeg har installeret spillet og spillet det tidligere
på denne computer. Jeg har søgt på Google "Could not write license
data", og fulgt de forskelige råd. Men kan kun finde råd, ingen har
tilsyneladende en løsning. Det er meget mystisk!

Jeg har afinstalleret og geninstalleret, opdateret DirectX 9c.
Niels