Crysis crasher i multiplayer
Fra : rlauritsen

Dato : 18-04-08 22:15

Crysis crasher i multiplayer på Vista 64 bit både med og uden sp1. Crysis er
opdateret til ver. 1.21, men få minutter efter jeg er kommet ind på en bane
crasher den til desktop. Jeg har både prøvet med nvidia driver 169.25 WHQL
og nu 169.44 beta. Det er det samme.

Min PC er AMD64 4000+, 4 GB DDR2 800, 8800 GT 512 MB. Der er ingen problemer
i single player.

Nogen ideer?

Fra : rlauritsen

Dato : 18-04-08 23:02

Nu har jeg slået fra i lyd settings at et program ikke har prioritet. Det
hjalp lidt, dvs. jeg kunne spille lidt længere inden den crashede.

Andre ideer ? Træls at bruge penge på at ikke udvikler det ordentlig. Der er
mange med de problemer. Skulle have købt cod4 i stedet.

Fra : Mendoza

Dato : 19-04-08 07:55

rlauritsen wrote:
> [...]
>
> Andre ideer ? Træls at bruge penge på at ikke udvikler det ordentlig.
> Der er mange med de problemer. Skulle have købt cod4 i stedet.

Eller måske køre XP i stedet.

Fra : rlauritsen

Dato : 19-04-08 22:05

> Eller måske køre XP i stedet.

Men det er lavet til DX10 som kun fungerer i Vista, men det virker alligevel
ikke. Flot!!!

Jeg ved godt at man kan slå ting til på XP så man ikke kan se forskel, men
der kommer nok DX10 spil som ser bedre ud, og så kan man altså ikke bare det
mere.

Fra : Mendoza

Dato : 20-04-08 07:50

rlauritsen wrote:

> [...]
>
> Jeg ved godt at man kan slå ting til på XP så man ikke kan se
> forskel, men der kommer nok DX10 spil som ser bedre ud, og så kan man

Nej, nej.... men Vista kommer da nok også til at køre ordentligt han ad
vejen....

Fra : Hagar

Dato : 20-04-08 09:36

"Mendoza" <ostemad@okseurin.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, nej.... men Vista kommer da nok også til at køre ordentligt han ad
> vejen....

Som nogen er inde på i Windows gruppen, så ender det nok med at Vista får
samme skæbne som Windows ME

Hagar

Fra : rlauritsen

Dato : 22-04-08 02:08

> Som nogen er inde på i Windows gruppen, så ender det nok med at Vista får
> samme skæbne som Windows ME

Ok. Men nu har jeg inst. Crysis igen og kun lagt patch 1.1 på, da den vidst
ikke skulle crashe.

Eneste problem er, at jeg ikke kan finde en server med den version, og så
kan jeg ikke spille. Måske Crytek skulle overveje et filter, hvor man kan
vælge at serveren skal være samme version, ligesom man kan i BF2. Det kan da
ikke passe at alle servere er opgraderet, hvis Crysis ikke crasher med patch
1.1.

Fra : Hagar

Dato : 19-04-08 11:15

"rlauritsen" <rlauritsen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Andre ideer ? Træls at bruge penge på at ikke udvikler det ordentlig. Der
> er mange med de problemer. Skulle have købt cod4 i stedet.

Den med COD4 kan jeg kun tilslutte mig

Hagar