Hjælp til Bilspil
Fra : hhaakan

Dato : 14-04-08 04:38

Nogen der kan anbefale et bilspil der bare funker kører xp
og spillet skal helst understøtte et Logitech - Wingman Formula Force
EX rat

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-04-08 15:09

hhaakan wrote:
> Nogen der kan anbefale et bilspil der bare funker kører xp
> og spillet skal helst understøtte et Logitech - Wingman Formula Force
> EX rat

GTR 1 og 2 er helt suveræne.
http://www.10tacle.com/gtr-game/

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : hhaakan

Dato : 19-04-08 04:57

On 14 Apr., 16:08, "Per Beer Hansen" <perbeerNOS...@NOSPAMperbeer.dk>
wrote:

> GTR 1 og 2 er helt suveræne.http://www.10tacle.com/gtr-game/
>
> --
> Mvh Perwww.perbeer.dk- Motorsport
> Masser af bil videoer

tak for foreslaget har download en gr2demo men ikke engang den kan jeg
køre.
Skæmen fryser ligesom de andre bilspil jeg har
Der må være et eller andet galt med min pc
Jeg har opdateret alle drivere og pcen kører som smurt
Har en mistanke om at det måske er mine lyddriver til ac97 realtek
Eller mit virusprogram
Men tak for hjælpe

mvh hhaakan