Vakuum-stimulering. Er det noget ved?
Fra : Peter.

Dato : 04-05-08 15:03

Hej gruppe.

Min kæreste og jeg kigger på noget vacuum-legetøj. Vi har kigget på:
http://www.paradiss.dk/p/Venus_Butterfly_Pump/162/23798
og overvejer at købe den.
Men er det bare noget opreklameret noget? Eller er der måske et legetøj af
den slags, som er markant bedre?

Fra : Moelle

Dato : 04-05-08 23:41

"Peter." <rewafdsa@fsadfdsa.gdgfds> wrote in message
> [...]
> og overvejer at købe den.
> Men er det bare noget opreklameret noget? Eller er der måske et legetøj af
Find en tysk pornofilm der har fozen i titlen

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-08 03:14

"Peter." skrev i en meddelelse:

> Min kæreste og jeg kigger på noget vacuum-legetøj. Vi har kigget på:
> http://www.paradiss.dk/p/Venus_Butterfly_Pump/162/23798

Og hvad skulle nytteværdien så lige være, såfremt du selv
er styrmand på kajakken? Eller er den ment som opvarmning,
mens hun venter på, at du kommer hjem fra værtshuset?

Hørte på tysk TV om en pige, der var kassedame hos Lidl.
Hun sad med en krillerbasse i trusserne, der kunne aktiveres
med en fjernbetjening. Så når der var et ophold i kassekøen,
tog hun sig lige en quickie med fjernbetjeningen...
Måske findes der idag en udgave, der kan aktiveres pr. SMS.
Så kan du opfylde dine forpligtelser, mens du spiller billard!

Fagre ny verden -- Ib

Fra : Per Vadmand

Dato : 05-05-08 08:05

Ib Baagøe wrote:

> Så kan du opfylde dine forpligtelser, mens du spiller billard!

Lommebillard?

Per V

--
"Let's be primitive, but not barbaric."