Skærme
Fijala 3554
Forlængerkabel til skærm?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-05-08 10:06

Kan man få et forlængerkabel til en pc-skærm?

Jeg kunne godt bruge omkring 6-7 m. +- - vil det have nogen indflydelse på
billedkvaliteten?

Hans
http://www.sitecenter.dk/hanspaulin/

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-05-08 12:15

Hans Paulin (6310) skrev:

> Kan man få et forlængerkabel til en pc-skærm?

Det må blive sådan én her:

http://kortlink.dk/5bm7 !?

Fra : Thore

Dato : 27-05-08 14:11

On Tue, 27 May 2008 11:06:17 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

>Kan man få et forlængerkabel til en pc-skærm?
>
>Jeg kunne godt bruge omkring 6-7 m. +- - vil det have nogen indflydelse på
>billedkvaliteten?

Jeg har et 10m VGA M/F med dobbelt skærm, hvis du ikke har fået et.
Mail evt...

10 meter er nok max., hvis du skal undgå støj (sløret billede)

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK-2620 Albertslund

Se min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 27-05-08 22:27

Thore skrev:

> Jeg har et 10m VGA M/F med dobbelt skærm, hvis du ikke har fået et.
> Mail evt...

Jeg nåede at bestille (inden jeg tog på arbejde) og det ér afsendt...

> 10 meter er nok max., hvis du skal undgå støj (sløret billede)

Jeg bestilte et 10 m., så dét var jo godt nok...

Fra : Thore

Dato : 28-05-08 11:00

Fint...:)