Skærme
Fijala 3554
Søges: lille TFT-skærm... 13-14
Fra : -= JF =-

Dato : 06-05-08 23:03

Hej!

Jeg leder efter en lille TFT-skærm på 13-14" - men synes ikke at jeg kan
ikke finde dem nogen steder.

Kender gruppen til hvor de kan købes, helst i Danmark.

--
Mvh. John

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-05-08 05:23

-= JF =- skriver:

> Jeg leder efter en lille TFT-skærm på 13-14" - men synes ikke at jeg kan
> ikke finde dem nogen steder.

Nej, det er svært at finde noget under 15" - til gengæld er 15" meget
billige.

Men et par bud kunen være

<http://www.bp-electronic.dk/catalog/product_info.php?products_id=187&osCsid=61a3927720e9f82471cf293431d58109>

<http://www.hardware-store.dk/videoovervagning/skaerm-/-monitor/13-3-overvagningsmonitor-/-tft-skaerm/prod_634.html>

<http://www.danbit.dk/produkter/1507.phtml>

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : -= JF =-

Dato : 07-05-08 19:58

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> Nej, det er svært at finde noget under 15" -
Nej, og det er jo nok heller ikke mange skærme i den størrelse der
løftes over disken mere.

> til gengæld er 15" meget billige.
Ja, i omegnen af en tusse

Denne kunne godt ligne den rigtige skærm!
> <http://www.hardware-store.dk/videoovervagning/skaerm-/-monitor/13-3-overvagningsmonitor-/-tft-skaerm/prod_634.html>
Lidt fjollet at skulle betale for TV-tuner og højttalere man ikke har
brug for, men jeg må nok ta' hvad jeg kan få - og prisen er ikke helt
ved siden af.

Tak for tippene!

--
Mvh. John