Skærme
Fijala 3554
Har købt ny skærm. Godt køb?
Fra : Poul Johannsen

Dato : 24-04-08 18:36

Hej

Jeg har købt ny skærm. Det er denne her :

SAMSUNG TFT 22" 226BW WIDE 2MS

Er det et godt køb til 1925 kr?

Mvh Poul

Fra : J

Dato : 24-04-08 19:43

On 24 Apr 2008 17:35:42 GMT, Poul Johannsen
<poul_johannsen@4DSRUhotmail.com> (slet 4DSRU) wrote:

>Hej
>
>Jeg har købt ny skærm. Det er denne her :
>
>SAMSUNG TFT 22" 226BW WIDE 2MS
>
>http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=307883
>
>Er det et godt køb til 1925 kr?

Det er nok en bedre ide at spørge inden man køber. Men bedømmelserne
er jo gode på edbpriser:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?Bedom=true&ID=307883

Min egen mening er, at til prisen er den god. En gamer skærm. Men TN
paneler (som den har) har ikke en farvegengivelse, som gode fotos
fortjener. Der er s-pva eller s-ips eller mva paneler bedre, og koster
en tudse mere. Se på www.prad.de

mvh

John

Fra : Kåre

Dato : 25-04-08 08:36

> Jeg har købt ny skærm. Det er denne her :
> SAMSUNG TFT 22" 226BW WIDE 2MS
> http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=307883
> Er det et godt køb til 1925 kr?
> Mvh Poul

Jeg har købt den samme skærm til en 50'er mere.
Ja, ganske fin skærm, absolut!
Nogle brokker sig over at betragtningsvinklen ikke er så god, men det er
absolut ikke noget jeg har bemærket.

mvh
Kåre