Program til at tegne database relationsdia~
Fra : Brian Bendtsen

Dato : 26-05-08 10:25

Hej

Jeg mangler et simplet program som kan tegne et relationsdiagram ud fra
en masse tabeller.

Nogen der kender et? Helst til Mac og det gør ikke noget hvis det er
freeware

/Brian

Fra : Troels Arvin

Dato : 26-05-08 11:17

Brian Bendtsen wrote:
> Jeg mangler et simplet program som kan tegne et relationsdiagram ud fra
> en masse tabeller.
>
> Nogen der kender et? Helst til Mac og det gør ikke noget hvis det er
> freeware

DbVisualizer findes i en gratis-udgave og er et Java-program. Jeg legede
lidt med det på en Linux-maskine på et tidspunkt:
http://www.minq.se/products/dbvis/

Jeg synes, det så rimelig godt ud, men erkendte at jeg har det bedst med
text-baserede database-definitioner.

--
Regards,
Troels Arvin <troels@arvin.dk>